Muat Turun Aplikasi Marrybrown Sekarang! Pelbagai Tawaran Menarik Korang Boleh Redeem - Azwar Syuhada

Tuesday 3 May 2022

Muat Turun Aplikasi Marrybrown Sekarang! Pelbagai Tawaran Menarik Korang Boleh Redeem


Muat Turun Aplikasi Marrybrown Sekarang! Pelbagai Tawaran Menarik Korang Boleh Redeem

 Salam to all readers,


| Muat Turun Aplikasi MarryBrown Sekarang! Pelbagai Tawaran Menarik Korang Boleh Redeem |
Semua dah gerak balik ke kampung ke tu? Alhamdulillah, petang semalam aku dah selamat sampai ke kampung halaman. Agak sesak jugalah jalan pekan Klang sana. Kuala Lumpur je dah lengang sekarang, siapa nak meronda KL dengan hati gembira inilah masanya. Alang-alang balik berbuka di kampung, singgah ke Marry Brown beli lauk tambahan untuk dikongsi bersama. Now, kampung aku sampai 2 outlet Marrybrown. 


Satu outlet ada dekat Jenjarom, satu lagi dekat Telok, taknak jalan sesak better pergi Jenjarom. Marrybrown ini kira one of my favourite sebab aku suka makan burger dan ayam dia. Marrybrown sekarang bukan sahaja upgrade tambah outlet je, sekarang dia dah naik taraf dengan memperkenalkan aplikasi rasmi Marrybrown sendiri. Lepas ini tiap kali balik Selangor, bolehlah ke Marrybrown. Korang dah boleh muat turun aplikasi ini tau di Google Playstore/Apple store.


Buat mereka yang pertama kali muat turun aplikasi Marrybrown ini, korang berpeluang redeem seketul ayam goreng FREE bila dah jadi new member. 


Now, tawaran 40% masih ada lagi!! Betul-betul berbaloi kalau beli sekarang, tambah aku memang suka benda yang menjimatkan. Berbaloilah, beli masa berbuka puasa, ramai orang dapat makan. Sebelum ini, ada tawaran makanan harga serendah RM2.90 sahaja weyhh!! Memang rezeki siapa yang dapat redeem. Aku tertarik nak Marrybrown bila ramai kenalan aku di sosial media up promo Marrybrown. Sungguh menyelerakan!! Sebelum ini siap ada deal RM1 lagi, tapi promo to dah habis. Masing-masing laju je yeahh bab promo ini. Laju je habiss!!


Muat Turun Aplikasi Marrybrown Sekarang! Pelbagai Tawaran Menarik Korang Boleh Redeem




Bila dah ada aplikasi rasmi Marrybrown ini, lagi rambang mata nak buat pilihan nak makan yang mana satu. Kalau boleh nak order semua, tapi kena kawal nafsu. Bertambah menarik melalui aplikasi Marrybrown ini korang boleh lihat kesemua menu yang ditawarkan pada senarai great deals yang ada dalam aplikasi tersebut. Bukan setakat harga jualan murah daripada harga biasa, malah korang juga berpeluang untuk membuat pilihan samaada nak makan di outlet tersebut ataupun takeaway sahaja.


Muat Turun Aplikasi Marrybrown Sekarang! Pelbagai Tawaran Menarik Korang Boleh Redeem

Muat Turun Aplikasi Marrybrown Sekarang! Pelbagai Tawaran Menarik Korang Boleh Redeem


Aku prefer bawa balik sahaja, memandangkan keluarga aku prefer makan di rumah berbanding di kedai. Jom lihat antara menu yang tersenarai dalam great deals.

1) Potato Wedges
2) Onion Rings
3) Mushroom Soup
4) Chicken Nugget
5) Bubur Ayam Combo
6) MB Kiddy Meals Chicken Burger
7) Boba Tea
8) Hotouch Burger Combo
9) Cheesy Burger + Cheesy Wedges
10) Tower Burger Combo

Cara Mudah Muat Turun Aplikasi Marrybrown


1)  Muat turun aplikasi Marrybrown di google playstore/ Apple App store secara PERCUMA

Untuk pengetahuan semua, tak semua outlet Marrybrown guna aplikasi ini. Korang boleh buat semakan di sini terlebih dahulu samaada outlet tersebut available ke tidak >> https://mbapp.marrybrown.com/

2) Setelah berjaya muat turun aplikasi Marrybrown nanti, terus isi no telefon korang.

3) Teruskan dengan mengisi kod negara dan no telefon 

4) Korang akan terima kod verification melalui pesanan sms, dapat kod tu nanti terus isi.

5) Teruskan dengan mengisi butiran diri korang, seperti nama, kata kunci, jantina, dan lain-lain info.

6) Siap! Dah boleh berbelanja!


Muat Turun Aplikasi Marrybrown Sekarang! Pelbagai Tawaran Menarik Korang Boleh Redeem


Kalau nak tengok tawaran menarik akan datang dari Marrybrown, baik korang muat turun aplikasi ini siap-siap. Mana tahu, dalam pada jem nak balik ke kampung. Boleh pesan Marrybrown sekali.

Untuk ketahui lebih lanjut, korang boleh layari portal di bawah:

Aplikasi Marrybrown: https://mbapp.marrybrown.com/
Cawangan Marrybrown yang terpilih: https://mbapp.marrybrown.com/participating-outlets/

1 comment:

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!