Riang Ria Raya Blogger Contest 2016 by Lazada Malaysia dan Berpeluang Menangi Fujifilm Instax Mini Camera - Azwar Syuhada

Monday 20 June 2016

Riang Ria Raya Blogger Contest 2016 by Lazada Malaysia dan Berpeluang Menangi Fujifilm Instax Mini Camera

Salam to all readers,

google
Pejam celik-pejam celik dah nak dekat raya dah kan? Dan setiap kali menyambut raya ataupun apa-apa perayaan pasti banyak contest kita dapat lihat mana-mana media sosial. Tidak terkecuali Lazada Malaysia turut mengadakan 1 contest buat para blogger dan menawarkan 10 Fujifilm Instax Mini Camera untuk dimenangi. Info lanjut boleh tengok dekat blog blogger Iday. Memang aku takkan lepaskan peluang keemasan inilah untuk mendapatkan kamera yang aku idam-idamkan. Mana tahu ada rezeki dalam bulan Ramadhan yang mulia ini.

Siapa yang berminat untuk menyertai contest ini bolehlah baca syarat-syarat yang tertera dibawah;

Walaupun nampak remeh contest ini tapi ianya cukuplah payah bilamana disuruh untuk mengira berapa banyak Fujifilm Instax Mini Camera seperti gambar dibawah. Boleh dikatakan aku mengambil masa yang lama jugalah untuk confirmkan jumlah keseluruhan. Kalau orang tak menyabar memang dah give up. Tapi bila difikirkan hadiahnya kembali aku jadikan ia sebagai satu cabaran. hehehe... Agak-agak engkorang, berapa jumlah Fujifilm ini yeah?


Dah alang-alang bukan page Lazada Malaysia ini, aku memasang angan-angan untuk memiliki barangan seperti dibawah sebagai persiapan Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba tak lama lagi. 

1) Langsir baru untuk rumah mak

Berminat dengan langsir baru untuk mak? Boleh KLIK DISINI.

Amboi, bajet macam ada rumah sendiri pula dah. Memandangkan tahun ini mak aku sibuk menyiapkan tempahan baju orang memang tak dann la nak jahit langsir baru. Jadi, bagi melegakan dan mengembirakan hati mak, aku teringin nak belikan langsir baru dekat Lazada Malaysia ini. Bagi meriah sikit raya tahun ini dengan menggantung langsir baru. Takdelah nampak suram kan?

2) Rak kasut untuk seisi keluarga


Berminat memiliki rak kasut seisi keluarga? Boleh KLIK SINI.

Rak kasut memang penting bagi untuk persiapan hari raya, mana tidaknya cuba bayangkan dalam rumah ada lima orang duduk. Bayangkanlah satu kepala ada tiga empat pasang kasut, bila disusun tak cukup space pula jadi jalan penyelesaiannya adalah dengan memiliki Amazing Shoe Rack dari Lazada Malaysia ni juga bagi menyusun kasut dengan lebih teratur.

3) XL Bean Bag untuk adik


 Berminat untuk membeli XL Bean Bag untuk adik? Boleh KLIK SINI.

Memandangkan adik aku suka bersantai depan tv sambil bawa tilam bantal semua, apa kata aku hadiahkan dia sebijik XL Bean Bag ini pada dia, tiadalah nampak serabut pada ruang tamu tu. Bila tetamu datang ke rumah XL Bean Bag ini boleh dialihkan belah tepi nampak lagi kemas kan. Memandangkan aku belikan untuk adik aku, jadi pilihan warna harus warna kegemaranku. hehehe...

4) Cornell Vacuum Cleaner


Berminat memiliki Cornell Vacuum Cleaner? Boleh KLIK SINI.

Memandangkan dah dekat raya ini, benda pertama aku fikirkan adalah megemas rumah, menyapu sampah. Jadi bagi mempercepatkan langkah mengemas rumah, aku mahu memiliki Cornell Vacuum Cleaner dari Lazada Malaysia ini bagi memastikan rumahku bersih tanpa secalit habuk. Boleh ke tidak? Bila dah banyak produk mahupun barangan dalam rumah, sudah semestinya ramai tertanya-tanya beli dkat mana punya. Yang pasti pilihanku adalah di Lazada shopping online terbesar di Malaysia.

Jadi purata keseluruhan barang berjumlah RM35.40 + RM23.00 + RM79.00 + RM299.00 = RM436.40. Kemain berbelanja raya, yang penting mampu membuat ahli keluarga, sanak-saudara, rakan-rakan, jiran tertangga bergembira di Hara Raya.

Buat pelanggan setia Lazada memang amat berbaloi kalau shopping time sekarang ini oleh kerana Lazada sedang mengadakan JUALAN HARI RAYA BESAR-BESARAN. Korang semua boleh shopping pada 21 Jun 2016 sehingga 24 Jun 2016 ini kerana Lazada akan menawarkan diskaun sehingga 92% . Tak percaya juga? Kalau tak percaya boleh klik link di bawah, jangan menyesal tak tengok pula nanti;


Berita baik untuk para blogger pula, jangan lupa untuk sertai RIANG RIA RAYA BLOGGER CONTEST UNTUK MEMENANGI FUJIFILM INSTAX MINI CAMERA. Doakan aku menjadi salah seorang pemenangnya ya, benda ini dah lama aku idamkan. Moga-moga ada rezeki, Amin.


p/s: All the best pada kawan-kawan yang join!

11 comments:

  1. Wah nak kena join jugak ni..kot la rezeki ramdhan...mmg tgh plan nk beli camera..kalau dpt ni syoklah..

    ReplyDelete
  2. wah nak join jugak la .. terima kasih ya dik..

    ReplyDelete
  3. all the best azwar..

    jemput join GA :)

    http://ciksukataip.blogspot.my/2016/06/kad-raya-ga-by-nina_22.html

    ReplyDelete
  4. semoga ada rezeki dgn contest ni amin

    ReplyDelete
  5. banyak wishlist tu..boleh menang ni.bodek sikit lazada :)

    ReplyDelete
  6. all the best dear. datang dari contest yang sama:D

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!