Gong Cha 12.12 Birthday Drink at Shopee - Azwar Syuhada

Friday 11 December 2020

Gong Cha 12.12 Birthday Drink at Shopee


 

Happy Birthday Shopee! Sempena Ulangtahun Shopee yang ke-5, Gong Cha turut buat kejutan dengan memperkenalkan Gong Cha 12.12 Birthday Drink berperisa Strawberry. Pada peminat tegar Strawberry jangan lupa grab Gong Cha 12.12 Birthday Drink ini. Ada 3 jenis Gong Cha Strawbeery boleh rasa iaitu Strawberry Taro, Strawberry Matcha Latte dan Strawberry Marble.

Nak lagi? Bermula sekarang sehingga 23 Disember, kepada semua peminat Strawberry boleh beli air eksklusif ini menerusi Shopee App dan tebus dimana-mana cawangan store GOng Cha di seluruh negara.Strawberry Taro, Strawberry Matcha Latte dan Strawberry Marble.

Nikmati Gong Cha Strawberry Taro, Strawberry Matcha Latte dan Strawberry Marble dengan harga RM10. Jangan lupa dapatkan potongan 50% setiap kali korang beli minuman setiap hari Sabtu dan Ahad sepanjang bulan Disember ini. Hanya esok 12 Disember, gunakan promo code *GC12* untuk nikmati pulangan coins cashback 30% tanpa permbelajaan minimum dan boleh grab 500 Shopee Coin apabila korang buat bayaran pembelian menerusi Shopeepay.


 


Bukan itu sahaja, buat pengguna yang menggunakan kaedah Shopeepay untuk beli Gong Cha ini di physical outlets akan menerima wang tunai RM4 apabila berbelaja minimum RM10. Tawaran ini sah sehingga 31 Disember 2020. Cepat-cepat grab!

Tunggu apa lagi? Lihat sini untuk info lanjut:

No comments:

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!