Dapatkan Vivo V7+ Pada Harga RM1,499 di Semua Cawangan Senheng Malaysia - Azwar Syuhada

Sunday 8 October 2017

Dapatkan Vivo V7+ Pada Harga RM1,499 di Semua Cawangan Senheng Malaysia

Salam to all readers,


google
Siapa tak kenal dengan Senheng Electric Sdn. Bhd, selaku peneraju dalam perniagaan menjual alat elektrik dan elektronik terkemuka di Malaysia. Kini Senheng Electric telah menjalinkan kerjasamanya dengan Vivo Malaysia dalam memasarkan telefon pintar Vivo V7+. Melalui kerjasama ini peranti vivo V7+ kini boleh didapati di lebih 100 cawangan Senheng seluruh negara.

Menariknya, untuk setiap pembelian vivo v7+ di Senheng Malaysia, pelanggan berpeluang melakukan pembelian secara pembayaran penuh ataupun 24 bulan pembayaran dilakukan secara ansuran, penghantaran dilakukan di seluruh negara termasuk Sabah & Sarawak (penghantaran PERCUMA), pelanggan berpeluang menarima jaminan ekstra satu (1) tahun dengan keahlian PlusOne.

Manfaat khas di bawah skim keahlian PlusOne terbahagi kepada dua iaitu;
  • Melalui menyertai keahlian PlusOne pada harga serendah RM12, anda boleh menikmati jaminan 1 tahun di atas jaminan vivo apabila anda pre-order vivo V7+.
  • Manakala, bagi ahli sedia ada, anda perlu log masuk credential anda di senheng.com.my dan senq.com.my. Buat pembelian pre-order untuk melayakkan anda mendapatkan jaminan tambahan 1 tahun pada pembelian anda.
 Trade in Program Option
  • Hanya terpakai bagi pelanggan yang membuat pembelian di kedai-kedai Senheng. Pelanggan boleh berdagang dalam telefon lama mereka dan mendapatkan rebat untuk mengetuk harga telefon baru.
  • Untuk mengetahui maklumat terkini mengenai program perdagangan, sila layari http://www.senheng.com.my/trade-in-rebate.

Bukan itu sahaja, pelanggan juga berpeluang  mendapatkan "Free Backpack and Watson RM10 voucher" pada setiap pembelian telefon pintar vivo v7+ di Senheng Malaysia. 

Kelebihan Telefon Pintar Vivo V7+

Kini, telefon pintar siri Vivo yang terbaru ini direka khas bagi memenuhi citarasa golongan muda belia dimana Vivo V7+ hadir dengan 24MP, flash LED, paparan FULLVIEW, FACE BEAUTY, serta FACE BEAUTY FOR VIDEO call. Lepas ini, siapa yang beli telefon pinter vivo V7+ bolehlah selfie dengan penuh yakin!

Kamera depan 24MP dan algoritma fotografi pintar memberikan anda nafas baharu dimana ia membolehkan gambar diambil dengan lebih terang dan semula jadi, menyerlahkan selfie yang lebih sempurna.

Malah, telefon pintar vivo v7+ turut dilengkapi dengan Qualcomm octa-core CPU dan 4G BRAM bagi memastikan pelanggan berpuas hati mengunakannya. Sepertimana yang kita semua tahu, telefon pintar siri V sangat mementingkan kualiti audio, kini kita dapat melihat vivo v7+ telah dipertingkatkan lagi dengan cip audio AK4376A Hi-fi bagi menjamin pengalaman nikmati muzik luar biasa!

Bertambah menarik lagi, anda berpeluang menikmati pengalaman gaming yang lebih menyeronokkan, dengan adanyanya 84.4% nisbah skrin kepada bahagian badan dan bezel snipis 215mm yang secara tidak langsung dapat meningkatkan pengalaman visual anda sebagai pengguna vivo v7+.

google

Apa tunggu lagi, dapatkan Vivo V7+ pada harga RM1,499 di semua cawangan Senheng Malaysia sekarang!

Untuk maklumat lanjut anda boleh layari:

5 comments:

  1. Harga pula memang berbaloi dengan harga RM1,500.

    ReplyDelete
  2. tergoda p tengok kat kedai, tapi baru jer rembat Vivo V5s bulan 6 yang lalu..

    ReplyDelete
  3. Macam best je Vivo ni. Kalau Vivo dengan Oppo rasa-rasa kamera brand mana lagi lawa?

    nurulrasya.com

    ReplyDelete

  4. Semoga hari ini indah dengan damai sejahtera

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!