Penawar Batuk dan Lelah, Semput, Melalui Minyak Herba Asma Mujarab - Azwar Syuhada

Friday 23 December 2016

Penawar Batuk dan Lelah, Semput, Melalui Minyak Herba Asma Mujarab

https://www.facebook.com/PenawarSemputLelahDanAsma/
Salam to all readers,

Aku memang jarang batuk, tapi bila sekali terkena virus batuk memang susah nak berhenti. Mujur, ada kawan yang prihatin dan bagi aku cuba satu minyak angin ini. Alhamdulillah, sedikit sebanyak dapat melegakan sakit batuk aku ini. Jadi, kali ini aku nak juga kongsikan produk minyak angin ini pada engkorang semua. Minyak yang aku maksudkan ini adalah "Minyak Herba Asma Mujarab". 
Agak terkenal jugalah minyak ini, kerana rata-rata yang menggunakan minyak ini rasa berpuas hati.

Hanya tuang sedikit minyak herba asma mujarab ini pada telapak tangan lalu sapu pada bahagian leher dan dada, engkorang pasti berasa berangin yang pasti ia sama sekali tidak merasa melekit. Malah rasa lebih selesa dan melegakan batuk.

Minyak Herba Asma Mujarab ini adalah herba botani 100% yang digunakan turun temurun. Senang cerita minyak herba asma mujarab ini salah satu usaha kita untuk memnyembuhkan penyakit.

Minyak Herba Asma Mujarab juga sesuai untuk;

1) Batuk dan Lelah
2) Asma
3) Menghilangkan kembung perut
4) Sakit perut
5) Luka
6) Terkena api dan digigit binatang berbisa
7) Sakit gigi dan tergeliat

Minyak Herba Asma Mujarab ini sesuai untuk siapa?

Semua lapisan masyarakat boleh menggunakan produk ini, baik dari budak kecik sehinggalah ke orang tua. Seandainya, bayi selalu meragam tengah malam akibat kembung perut, bolehlah sapukan minyak herba asma mujarab ini. Bagi mereka yang mengalami sakit sendi, bolehlah cuba sapukan minyak ini pada bahagian yang sakit. Nak lebih afdal lagi, hadiahkan parent korang satu minyak herba asma mujarab ini, pasti mereka suka punya!

AWAS dengan produk tiruan!!

Lumrah hidup, dalam pada sibuk kita berniaga di lorong yang betul, ada sahaja yang mengambil kesempatan untuk mendapatkan keuntungan dengan mengambil langkah mudah. Mereka menggunakan labels dan design yang sama. Dan mereka juga cuba membuat R&D daripada Kilang tanpa kebenaran pemilik asal. Sekilas pandang, memang nampak sebijik sama dengan yang ori.

Namun, ramai yang mengadu produk tiruan ini tidak berkesan dan berbau seperti asap rokok. Warna jenih, cair dan kurang berangin. 

TIRUAN PERINGKAT (1) PERTAMA
Penjual Minyak Asmak ini telah menipu ramai pelanggan dengan mengatakan Minyak Herba Asma Mujarab ini telah menukar label. Hakikatnya, pihak Minyak Herba Asma Mujarab tidak pernah menukar label baru seperti ini sama sekali. 

TIRUAN PERINGKAT (2) KEDUA
Pembuat produk Minyak Herba Asma palsu juga berani menggunakan Meditag KKM palsu semata-mata untuk mengaburi mata pelanggan.

TIRUAN PERINGKAT (3) KETIGA

CARA UNTUK PASTIKAN YANG ASLI

Pastikan ada Hologram QR code dan nombor siri ada di lekatkan di belakang botol Minyak Herba Asma Mujarab. 

google

Korang bolehlah Scan QR Code ini dengan menggunakan Smartphone dan setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website kami.

Hologram beserta sistem QR Code ini sudah dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. Pastikan yang Original baru beli.

google


Boleh hadam tak?

Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai "Minyak Herba Asma Mujarab" ini bolehlah layari youtube, segala maklumat terperinci boleh didapati seperti video di bawah ini;


Bila aku baca feedback dekat fanpage produk ini, sudah ramai orang memberi feedback yang memberangsangkan. Tambah-tambah, bila aku google, ramai yang kata produk ini bagus. Justeru, aku menggalakkan korang semua harus ada satu untuk digunakan seisi keluarga.

Untuk mengetahui agent produk Minyak Herba Asma Mujarab yang berdekatan dengan anda semua, boleh terus ke official facebook Penawar Semput Lelah dan Asma (KLIK SINI).

google
Harga Minyak Herba Asma Mujarab ?

Harganya hanya hanya serendah RM39 sahaja. Korang perlu tambah RM10 untuk penghantaran ke rumah.

Untuk tempahan atau ingin tahu tentang produk lebih lanjut boleh terus hubungi : Puan Nurul : 017 623 9935 (Produk Owner) atau En. Hafis : 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran).

8 comments:

  1. bahaya ny brg tiruan ni, siap packaging lbh kurg sama. mcm2 cara pihak xbtggjwb ni cari duit.

    ReplyDelete
  2. yup...pastikan beli yang ori....semuanya ini adalah satu ikhtiar....mudah-mudahan membantu orang yang mempunyai masalah-masalah tertentu...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum syu...nampak mcm bagus minyaknya...boleh cuba nanti...;)

    ReplyDelete
  4. banyak review cakap minyak ni bagus..balik kampung pun, tgk umi dah pakai minyak ni..mmg best katanya

    ReplyDelete
  5. Ok lah minyak nie... Mengurangkan semput skit2 tu...

    ReplyDelete
  6. Saya guna juga untuk rawat resdung

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!