Say YES to Watsons Brand - Azwar Syuhada

Tuesday 16 December 2014

Say YES to Watsons Brand

Salam to all readers,

Siapa disini ahli watsons dan siapa juga nak barang free dari watsons? Berita baik buat anda-anda semua, sekarang watsons tengah adakan contest. Jadi rebutlah peluang ini untuk mendapatkan barang-barang kecantikan dari watsons. Siapa tak suka produk keluaran watsons kan? Free lagi tu, barang free siapa taknak kan? Aku barang free memang laju je ke depan.

Berita kurang baiknya pula, contest ini bakal berakhir pada 21 Disember 2014 iaitu hujung minggu ini. Jadi, jangan tunggu lama-lama untuk join. Contestnya senang kacang botak licin. Pejam mata dah boleh jawab. Tang nak selfie tu sahajalah aku mengambil masa yang terlalu lama. Yelah, orang tak rajin selfie. Nak bergambor pun kawan yang adjust posisinya. hahahaahaa.. kesian kan?

google

Contest ini sebenarnya ah lama berlangsung, baru sekarang sempat join. Aku pun baru selesaikan misinya petang tadi. Lama bebenor aku selesaikan misinya, padahal soalannya takdelah banyak sangat. 


Cara nak join? Boleh klik link ini untuk mendaftar : 

Tinggal 6 hari sahaja lagi untuk menang goodies dari watsons! Jadi, jangan lepaskan peluang ini. Hanya selesaikan beberapa misi untuk mendapatkan points dan menang goodies watsons! Good Luck engkorang semua!

Sebelum Azwar terlupa, "Ephyra Skin Bar" dah selamat sampai ke tangan Azwar. Terima kasih pada kak mia dan juga pihak Oceanlife Sdn Bhd kerana memilih Azwar sebagai salah seorang pemenang untuk ke peringkat seterusnya. Nantikan entry review testimoni dari Azwar akan datang. 


p/s: Azwar dah kerja balik itupun part time (Sabtu dan ahad). Bulan 12 ini banyak benda nak kena settle kan, jadi nak blogwalking pun terhad. Jangan lupa join contest watson okay! Good Luck! >_<

14 comments:

  1. tak jadi pon lagi ahli watson.. menarik ja sabun tu :)

    ReplyDelete
  2. Hana ahli Watson! hehe :) insya-Allah moga ada rezeki untuk Azwa menang :)

    ReplyDelete
  3. ala sadly im not vip watsons T_T

    hheeehhheeh chaiyuk kak azwar :*

    ReplyDelete
  4. good luck kak azwar!! all the best k ^^

    ReplyDelete
  5. kak niesa nak join hari tu tp xde masa lg..ahaha..gudluck azwa!

    ReplyDelete
  6. Argh, tang kena selfie tu yang payah sikit tu, haha, good luck azwar ;)

    ReplyDelete
  7. Best ke goodies tu? Macam nak cuba lah join

    Jom tengok video Blogbuster saya :D
    http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2014/12/can-you-see-my-blogbuster-videos.html

    ReplyDelete
  8. Waaa.. aktif nyer dia.. semoga berjaya.. :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!