Accessories Menarik di Zalora - Azwar Syuhada

Sunday 1 June 2014

Accessories Menarik di Zalora

Salam to all readers,


Harini aku nak bercerita mengenai fesyen dan juga accessories. Korang tahu tak fesyen dan 'accessories' ini apa?Aku pun tak tahu, baru buat research dekat Zalora (banyak accessories dan juga feseyen terkini). Sampai rambang mata aku nak memilih yang mana sesuai untuk dipadankan. 

Dulu..

Bukanlah lima atau enam tahun dahulu. Maksud aku, masa aku tamat tingkatan 5 apabila makcik aku rajin bawa aku sekeluarga berjalan-jalan aku pasti kena tegur dengan makcik aku tu. Katanya, 'asallah kau pakai macam nak pergi ke pasar' takpun 'asallah asyik nak berkabung dengan baju hitam dan tudung hitam'. Dulu punya ceritalah.. Sekarang, dah upgradelah sikit itupun selepas aku tengok iklan dekat Zalora. Macam-macam ada. Dari fesyen atas kepala hinggalah ke hujung kaki. Accessoriesnya pula fulamakk berpinar-pinar biji mata aku nak memilihnya. Bila tengok rantai, nampak pula gelang, bila tengok gelang ternampak pula spec mata. Apa-apapun kenalah memikirkan kewangan terlebih dahulu sama ada cukup ataupun tidak.

Barang-barang accessories Zalora bukan hanya tertumpu pada kaum wanita sahaja bahkan sesuai juga buat kaum lelaki dan kanak-kanak juga tidak terkecuali. Bak kata pepatah tepuk dada tanya selera. Bukak wallet tengok duit ada ke tidak.

Antara accessories wanita yang terdapat di Zalora ialah jewellery, scarves, eyewear, dan hats. Manakalas, accessories bagi lelaki pula ialah belts, wallets, eyewear, dan juga hats & caps. Banyak pilihan kan? Korang boleh pilih kategori accesssories yang korang berkenan. Dalam setiap kategori itu pula, terdapat pelbagai jenis design yang membuatkan kaum wanita dan lelaki rambang mata. Sebab semuanya cantik-cantik. Nak memakai accessories pun biarlah berpadanan dan kena dengan gayanya. Berdasarkan women accessories di Zalora, terdapat pelbagai jenis accessories yang mampu menaikkan seri wanita.


Ketika bersiar-siar dengan kawan-kawan earrings seperti JAXON, Something Borrowed, dan KLF sangat sesuai untuk digayakan. Terserlah keyakinan diri serta penampilan kita juga tampak penuh bergaya. 


Ini pula sebahagian necklaces bagi kaum wanita. Necklaces jenis ini sesuai digayakan dengan semua jenis dress, sebab necklaces ini kecil dan comel sahaja. Anda semua dinasihatkan agar tidak mengenakan accessorries yang berlebihan sebab nanti nampak serabut. Cukuplah dengan sepasang anting-anting dan juga seutas rantai untuk membuatkan anda semua tampak cantik dan verstylee.. =)

Sebahagian bracelet untuk kaum wanita yang terdapat di Zalora. Satu benda yang kita akan rasa kecewa bila shopping online ialah apabila barang kita berkenan itu terhad. Tapi dekat Zalora korang tak akan sesekali rasa kecewa kerana Zalora menawarkan pelbagai koleksi accessories wanita dan lelaki secara online dengan harga yang berpatutan daripada pelbagai jenis jenama yang terkenal. Jadi apa tunggu lagi, jomlah kita bershopping di Zalora.

 Layari laman web Zalora : http://www.zalora.com.my/women/accessories/

15 comments:

  1. fuyohh cantik gelang tuu :D

    ReplyDelete
  2. comel comel accessories kat zalora ni. Zalora memang terbaik

    ReplyDelete
  3. Zalora memang best.. banyak jenama y dorang bawak..

    ReplyDelete
  4. x pernah shopping kat zalora, teringin jugaq, hehe~

    ReplyDelete
  5. mohon beli satu bangle tu utk kak sally! :D

    ReplyDelete
  6. tak perasan plak zalora puna de jual accesories rupanya..hehehe...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. bukak website zalora, perlu menahan nafsu nak beli-beli ,kalau tak alamatnya makan nasi dengan air garam .. :D

    ReplyDelete
  8. aiyayayiiii nak gak oh try shopping dkt zalora hihihi

    ReplyDelete
  9. belum pernah godek-godek zalora.
    apapun BW dari blog Kak Mia.
    Selamat berhari minggu

    ReplyDelete
  10. Singgah dari segmen mialiana nak URL blog #5

    ReplyDelete
  11. jenguk zalora kalau tak rambang mata memang tak sah. haha

    ReplyDelete
  12. salam azwar. azwar ada beli accessories zalora ke. share plsssss share plssss
    nak tengokkk

    ReplyDelete
  13. cantik² kna..rambang mata nak pilih..tapi fiza jarang beli acccesories ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!