GIVEAWAY FAIR & LOVELY bersama ASYIK MAIBUROGU - Azwar Syuhada

Tuesday 13 August 2013

GIVEAWAY FAIR & LOVELY bersama ASYIK MAIBUROGU

Assalamualaikum..

Disebabkan keboringan melanda diri aku pada harini, jadi aku merajinkan diri join giveaway yang dianjurkan oleh blogger Asyik Izas. Rugi juga sesiapa yang tak join, sebab hadiahnya begitu lumayan. Hadiahnya ialah hamper Fair & Lovely bernilai RM50.00!!



S : Fair & Lovely merupakan krim pelembap muka nombor satu di Malaysia, kini memperkenalkan rangkaian Advanced Multi Vitamin. Apakah kandungan yang terdapat di dalam Advanced Multi Vitamin ini?

J : Kandungan yang terdapat di dalam Advanced Multi Vitamin ini ialah vitamin B3, C dan E.

Fair & Lovely Advanced Multi Vitamin dan Asyik Maiburogu dapat memberikan inspirasi serta mengubah hidup saya secara positif kerana pabila saya menggunakan produk ini saya berasa lebih berkeyakinan, berwibawa dan keterampilan diri saya juga turut terserlah.

S : Pengalaman indah anda di Hari Raya Aidilfitri dengan kulit wajah cerah berseri.

J : Pabila berkumpul bersama sanak-saudara di pagi raya, sudah pasti semua orang mahu tampil cantik dan bergaya. Untuk lebih cantik dan menawan, saya telah menggunakan produk Fair & Lovely seawal bulan ramadhan lagi. Jadi, di pagi Hari Raya Aidilfitri saya berasa lebih berkeyakinan setelah menggunakan produk ini seawal-awalnya. Pabila kulit cantik berseri sudah pasti Hari Raya Aidilfitri disambut dengan begitu meriah sekali! Hari Raya Aidilfitri disambut dengan meriah sekali bersama Fair & Lovely!

p/s : Bagi sesiapa yang berminat untuk join giveaway ini boleh KLIK SINI.




17 comments:

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!