Layla Blouse, Helena Blouse & Wardah Jubah Koleksi Terbaru by NORIE SIGNATURE! - Azwar Syuhada

Sunday 6 March 2016

Layla Blouse, Helena Blouse & Wardah Jubah Koleksi Terbaru by NORIE SIGNATURE!

Salam to all readers,

google

|NORIE SIGNATURE| Ingat lagi tak engkorang semua mengenai website Norie Signature yang aku pernah kongsikan dahulu. Kalau tak ingat, mai sini aku habaq balik pada engkorang semua. Norie Signature merupakan satu website shopping online dimana Norie Signature menawarkan pelbagai pilihan busana muslimah yang anggun dan sopan bermula dari saiz S hingga XL. 

Koleksi Norie Signature terdiri daripada blouse muslimah, tunik, jubah muslimah, t-shirt muslimah, skirt labuh dan banyak lagi. Norie Signature turut membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan juga luar negara seperti Singapura, Brunei, Australia dan lain-lain. Jadi tak perlulah risau, untuk mendapatkan koleksi Norie Signature. 

Boleh dikatakan kesemua koleksi Norie Signature cantik-cantik belaka hingga membuat kita semua especially kaum wanita seperti kita lekas tergoda beb. Rugi gila pada mereka yang masih tak menjengah ke website Norie Signature. Tambah-tambah sekarang, dah masuk bulan tiga, pejam celik pejam celik dah raya pula. Jadi inilah, masa yang sesuai engkorang buat persiapan awal dengan membeli baju raya. Nanti dah hujung-hujung puasa tiadalah isu baju raya takde. 

Sebelum itu, satu lagi berita gembira buat anda semua dimana Norie Signature ada memperkenalkan beberapa koleksi terbaru antaranya Layla Blouse, Helena Blouse, dan juga Wardah Jubah. Nak tahu apa menariknya ketiga-tiga koleksi terbaru Norie Signature ini jomlah scroll lagi.

google

|LAYLA BLOUSE BY NORIE SIGNATURE| Inilah dia antara koleksi Layla Blouse by Norie Signature, cantik kan? Layla Blouse ini amat sesuai digayakan untuk menghadiri kuliah, event, kenduri dan yang paling penting menutup aurat. Material kainnya pun best iaitu premium soft crepe yang selesa, tidak panas dan tak mudah berkedut. Keistimewaan Layla Blouse ini pula adalah nursing dan wudhu friendly. Pelbagai pilihan warna yang ada dan yang pasti kesemua warna cantik-cantik antaranya Aqua Blue, Dusty Purple, Mustard, Nude Peach, dan Soft Pink. Harganya hanya serendah RM99.00 sahaja. 

google
Antara pilihan warna Helena Blouse by Norie Signature

google
| HELENA BLOUSE BY NORIE SIGNATURE | Hanya serendah RM99.00 sahaja engkorang semua dah boleh dapatkan Helena Blouse by Norie Signature ini tau. Yang pasti Helena Blouse ini merupakan blouse muslimah yang cantik dan sederhana diperbuat daripada material premium soft crepe yang tak panas sesuai dengan iklim negara kita. Ianya lambuh menutup punggung dan sangat selesa digayakan kemana sahaja dan mempunyai ciri-ciri nursing dan wudhu friendly. Berminat untuk mendapatkan koleksi Helena Blouse by Norie Signature boleh KLIK SINI.

google

| WARDAH JUBAH BY NORIE SIGNATURE | Seterusnya adalah koleksi Wardah Jubah by Norie Signature. Design yang cukup simple tapi masih menarik untuk digayakan ke mana sahaja. Wardah Jubah ini diperbuat daripada material heavy dull satin dan perincian lace-lace kecil yang tidak keterlaluan. Terdapat pelbagai pilihan warna cantik-cantik antaranya tiffany blue, golden brown, dark green dan ice pink. Keistimewaan Wardah Jubah by Norie Signature ini adalah nursing & wudhu frendly, sesuai dipakai oleh mereka yang tinggi, simple & elegan, dan kain yang selesa tak mudah kedut.

Jadi pada mereka-mereka di luar sana yang masih tercari-cari jubah mahupun blouse labuh, Norie Signature adalah pilihan terbaik. Koleksi dari Norie Signature bukan sahaja cantik-cantik belaka malah harganya juga berpatutan. Tak perlu risau untuk membeli koleksi blouse murah, tudung cantik, jubah cantik di Norie Signature kerana ia turut menyediakan tips pembelian dan sekaligus menjamin setiap item yang dikeluarkan dibawah jenama NORIE SIGNATURE memiliki kualiti yang tertinggi dalam design dan material. Ini kerana kepuasan pelanggan merupakan keutamaan Norie Signature.

Sebelum aku terlupa, jangan lupa masukkan kod promo REG10 pada bahagian checkout untuk mendapatkan diskaun sebanyak 10%. PERINGATAN!! Kod promo ini khas buat pembelian pertama sahaja! Jadi, jangan lepaskan peluang ini tau!

Yeahh, apa tunggu lagi jom terjah NORIE SIGNATURE sekarang. Bergayalah kita raya tahun ini dengan koleksi NORIE SIGNATURE. 

For more information on NORIE SIGNATURE, please visit;
Website: http://www.noriesignature.my

Thanks you for reading!

5 comments:

  1. aaaaaaaa the colors. sangat stylo T_T

    ReplyDelete
  2. cantiknyaaaa suka jubah tu :D

    ReplyDelete
  3. Stylo sangat baju dia. yang penting harganya pun ok

    ReplyDelete
  4. Rambang mata tengok
    semua cantik2 :)

    http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.my/

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!