Baju Renang Muslimah yang Paling Trending & Berkualiti, Lyra Swimwear - Azwar Syuhada

Thursday 24 February 2022

Baju Renang Muslimah yang Paling Trending & Berkualiti, Lyra Swimwear

 Salam to all my readers,


| Baju Renang Muslimah yang Paling Trending & Berkualiti, Lyra Swimwear | Aku yang mesti ada wanita bertudung seperti aku yang juga suka berenang dalam kolam renang. Tak perlu tipulah, kalau setiap kali kalau pergi bercuti baik di pantai mahupun ke hotel pasti kolam renang menjadi salah satu port korang duduk melepak kan. Feel dekat negara luar gituu... Tapi, bila nak masuk dalam pool, bukan semua baju boleh guna pakai nak terjun kolam. Dapat yang strict memang auto kena pakai swimming suit.


Jadi, pada para wanita yang berhijab di luar sana, tak perlu runsing sangat. Sebab sekarang korang boleh dapatkan baju renang muslimah hanya di Lyra Swimwear sahaja. Macam-macam design, dan size korang boleh dapatkan di sini. Jangan risau, kalau tiada tudung hijab untuk swimming, kerana segalanya ada di Lyra Swimwear.



Kredit: gambar dari official website Lyraswimwear.com

Kenali Siapa Pengasas Lyra Swimwear?


Ikram Zien merupakan pengasas Lyra Swimwear. Lyra Swimwear dicipta melalui kisah perjuangan seorang wanita yang struggle mencari pakaian renang yang sesuai dengan gaya kehidupannya. Sebagai seseorang yang berpakaian sopan, dan juga suka aktiviti luar, berenang dan kekal cergas, terjalin dengan minat yang mendalam terhadap fesyen, pakaian renang yang menggabungkan semua perkara ini adalah mustahil untuk ditemui. Jadi dia memutuskan untuk mereka bentuk sendiri.

Justeru, Ikram Zien tekad untuk mencipta pakaian renang yang selesa dipakai oleh wanita muslimah yang suka aktiviti alam bebas. Siapa je yang tak suka akan pakaian renang yang selesa ketika berenang dalam kolam renang. Takpe rasa segan silu, kita boleh berenang dengan aman gitu. Pakaian pun tidak menjolok mata is bonus.



Salah satu koleksi baju renang muslimah di Lyra Swimwear


1) Design Busana Baju Renang Muslimah yang Tampak Elegan & Minimalist

Lyra Swimwear diinspirasikan dari konsep keanggunan Hollywood klasik, reka bentuk sejuk dan pantai Moroko. Sangat cantik designnya, tambah corak tidak terlalu crowded. So, bila pakai nampak terletak elok di badan. Sesuai sangat untuk para mulimah yang mengimpikan pakaian renang yang simple dan selesa dipakai.


Lepas ini, tak perlu takut-takut berenang dalam kolam renang dah. Sebab apa? Sebab busana Lyra sesuai digayakan oleh semua para muslimah dan pasti memberi keselesaan kepada si pemakai.


2) Diperbuat Dari Bahan yang RIngan & Cepat Kering

Tiada istillah, tak boleh bawa baju renang lagi lepas ini. Sebab Lyra Swim diperbuat daripada fabrik Carvico Itali yang ringan, cepat kering, dan memberi keselesaan bila dipakai. Selain itu, pakain renang Lyra juga berkualiti premium dengan perlindungan UV  yang tinggi. Bukan badan sahaja boleh terlindung, kulit pun terjaga. 


3)  Boleh Pilih SamaAda Nak 1 Set Ataupun Berasingan

Duit tak cukup nak beli 1 set swimming suit Lyra? Jangan risau, di Lyra Swim korang boleh shopping mengikut kemahuan korang. Lyra Swim menawarkan pembeliaan berasingan seperti turban, head covering, long sleeves, mengikut citarasa kita.


So, anda berhak memilih apa yang anda suka!


4)  Menawarkan Pakaian Renang yang Menutup Aurat

Bahagian yang paling sensitif dan nak cover off course bahagian dada juga panties. So di Lyra Swim, boleh dikatakan banyak juga baju renang muslimah yang labuh, dan aku paling suka majoriti baju renang dia ada skirt pada bahagian punggung.

Kalau rasa bahagian dada masih seksi, maybe boleh beli anak tudung, tudung renang yang bersesuaian dan boleh menutup bahagian dada. Acara berenang ini sedikit sebanyak mampu meningkatkan stamina dan ayuhlah kita support acara sukan renang. 

Lepas ini, tak mustahil wanita berhijab lebih bergembira bersama teman dan keluarga dalam kolam renang dengan memakai pakaian jenama Lyra. Untuk lihat koleksi-koleksi lain lagi cantik dan minimalist boleh rujuk di portal website https://us.lyraswimwear.com/

No comments:

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!