Cara Menghilangkan Parut dengan AZANIS SCAR SERUM - Azwar Syuhada

Sunday 13 March 2016

Cara Menghilangkan Parut dengan AZANIS SCAR SERUM

Salam to all readers,

google

Arghhh.. muka berparut, bekas jerawat tak hilang? Malunyaa.. Jangan risau, Azanis Scar Serum kan ada! Rasanya produk Azanis scar serum ini tidak asing lagi dalam produk penjagaan kulit. Ramai yang dah membuktikannya yang Azanis scar serum ini mampu menghilangkan parut jerawat malah mampu menghilangkan parut di bahagian mana-mana anggota badan.

Untuk pengetahuan engkorang semua, AZANIS SCAR SERUM kini dilengkapi dengan bahan utama yang baru iaitu Cocoa Butter. Dengan gabungan istimewa antara Vitamin E dan Cocoa Butter, maka terhasillah formula terbaru kami iaitu Vita-Cocoa Booster Formula

Ianya mengandungi 100% Vitamin-E semulajadi (d-alpha tocopherol) yang dirumus dari soya. Vitamin semulajadi D-alpha Tocopherol mengandungi 50% lebih anti-oksidan dan mempunyai daya serapan yang lebih baik dari Vitamin-E sintetik (juga dikenali sebagai Vitamin-E Acetate atau dL-alpha tocopherol). Manakala, Cocoa Butter telah dikenali di seluruh dunia dengan keberkesanannya dalam mengatasi masalah parut. 


google

BAGAIMANA AZANIS SCAR SERUM BERFUNGSI?

Ia mempercepatkan proses pemulihan parut serta melicinkan kulit dengan  Vitamin-E semulajadi (12,000 IU dalam pek 15ml) yang mengandungi paras anti-oksida dan anti-radang yang tinggi. Memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut disamping menggalakkan proses sintesis kolagen. Kesan dari anti-oksida dan agen pelembab ini juga mampu melicinkan garis-garis halus serta kesan kulit kering. 

Cocoa Butter bertindak sebagai bahan untuk optimasikan proses di atas. Apabila ia diserap ke lapisan epidermis dan dermis, ia menghasilkan satu lapisan kelembapan dan minyak bagi melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak. 

Ada yang masih ragu-ragu untuk mencuba Azanis Scar Serum? Jom lihat testimoni para pengguna Azanis Scar Serum yang kini sudah boleh tersenyum lebar apabila parut mereka dah hilang. Siapa tak suka kan? Kulit bersih sesuci murni.

google

google

google

See? Menakjubkan gambar before and after menggunakan Azanis Scar Serum, jangan kata parut baru malah parut yang 10 tahun yang tertempek kat badan kita pun mampu hilang. Tak perlu ragu-ragu untuk mencuba kerana Azanis Scar Serum ini telah diluluskan KKM, diyakini halal serta dijamin berkesan.

google


CARA PENGGUNAAN AZANIS SCAR SERUM?

Cara penggunaannya cukup mudah. Hanya, sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada permukaan parut. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan. 

Untuk parut cacar dan terbakar , tunggu sehingga tanda telah kering sebelum menggunakan Azanis Scar Serum. Untuk parut pembedahan, tunggu sehingga luka telah sembuh/tertutup dan jahitan dikeluarkan sebelum memohon Azanis Scar Serum.


Berita baik buat anda semua Azanis Scars Serum ini tengah buat pormosi, hanya RM60.00 sahaja. Jadi, kalau ada sesiapa yang berminat untuk mencuba Azanis Scar Serum ini, boleh direct melalui I pun boleh, PM di FB di SINI

p/s: Sekarang, kita semua tak perlu risau lagi, yakin dan bebas berselfie tanpa sebarang parut jerawat dimuka dengan adanya Azanis Scar Serum.

Thanks you for reading!

3 comments:

  1. Hai! Saya tag awk untuk satu segmen, jemputlah baca entry tu ya :D http://hadiahbintangjatuh.blogspot.my/2016/03/segmen-top-blogger-2016-by-nurzulfa.html

    ReplyDelete
  2. mcm menarik pulak,,hmmm...
    hahahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!