10 Barangan Pilihanku Sempena Ulangtahun Lazada Malaysia yang Ke-4 Tahun - Azwar Syuhada

Wednesday 23 March 2016

10 Barangan Pilihanku Sempena Ulangtahun Lazada Malaysia yang Ke-4 Tahun

Salam to all readers,

Sekarang tengah musim panas sehingga menyekat pergerakan kita untuk mengadakan aktiviti luar. Dalam cuaca panas ini eloklah kita berada di dalam rumah, banyak aktiviti boleh dilakukan salah satunya shopping di Lazada. Pendek kata, semua barang kita boleh dapat dan kita tidak perlu lagi bersusah payah menghabiskan masa ke luar rumah membeli. Dengan Lazada hanya klik masuk bakul, lakukan pembayaran secara online kemudian tunggulah barang tu tiba di depan rumah keesokkan harinya. Ada duit, semua boleh dapat.

Kalau yang rajin shopping online di Lazada ini pasti tahu keistimewaannya kan? Apa yang aku suka sangat shopping di Lazada ini sudah semestinya, harganya sangat berpatutan dan kekadang tak masuk akal bila tengok, yang pastinya Lazada sentiasa mengadakan sales gila-gila!! Jadi, kena sentiasalah terjah website Lazada kalau-kalau dorang buat sales. 

google

Pada mereka, yang pertama kali mendengar website Lazada engkorang tak perlulah was-was untuk membeli barangan di Lazada kerana Lazada merupakan website shopping online yang boleh dipercayai. Salah seorang pelanggan setia adalah aku, dan ramai sahaja orang lain yang berpuas hati dengan khidmat Lazada. 

Lazada merupakan website shopping online yang menawarkan beribu-ribu barangan antaranya pakaian lelaki dan wanita, gadget, computer, alatan sukan, jam tangan, kamera & telefon, barangan kanak-kanak dan keperluan bayi termasuklah barangan kecantikan dan kesihatan. Sebut sahaja nak apa, semua benda dah tersedia hanya tinggal sediakan duit sahaja. Jangan risau kerana barangan yang ditawarkan oleh Lazada ini dijamin berkualiti dan berjenama. Seandainya, barangan yang engkorang terima itu didapati rosak engkorang bolehlah melakukan pulangan barang semula dengan mengikut terma dan syarat (How to Return).

Diam tak diam, rupanya tahun ini merupakan ulangtahun ke-4 buat Lazada. Aku berharap sangat Lazada akan kekal maju dan sentiasa membuat jualan murah setiap tahun/minggu buat pelanggan setianya. kahkahkah...Sayang Lazada ketat-ketat.

10 Barangan Pilihanku Sempena Ulangtahun Lazada Malaysia yang Ke-4 Tahun


Memandangkan Lazada sekarang tengah menyambut ulangtahun yang ke-4, sudah semestinya ada sales gila-gila kan? Jadi, di sini aku senaraikan 10 barangan yang menjadi pilihan aku, kalau ada rezeki lebih nanti aku terus terjah Lazada. Nak tahu, barang apa yang menjadi pilihan? Jom scroll lagi...

1) Official Sony DSC-WX350(Pink)+8GB+CASE(SONY MALAYSIA 1 YEAR WARRANTY)

google

Kehidupan sebagai part time blogger ini sudah semestinya perlu ada 1 kamera bagi menghasilkan sebuah entry itu cantik dengan dihiasi gambar yang menarik. Jadi, aku memilih  Official Sony DSC-WX350(Pink)+8GB+CASE(SONY MALAYSIA 1 YEAR WARRANTY) sebagai peneman untuk pergi ke mana-mana sahaja sambil mendapatkan ilham dalam penulisan. Tambah-tambah warnanya sangat menarik.

2) Luxury Crocodile Faux Leather Analog Brown Mens Watch 
google

Kehidupanku tidak sempurna tanpa jam, kerana pada aku jam sangat penting untuk kita semua belajar menepati masa. Jadi sebagai seorang pelajar universiti aku naklah tampak bekerjaya salah satunya dengan menggayakan jam  Luxury Crocodile Faux Leather Analog Brown Mens Watch. Tambahan pula, aku memang dah lama tak berganti jam tangan.

3) Nike Women Kaishi Sneakers 
google

Sejak aku masuk universiti ini, boleh di katakan aku rajin jugalah join aktiviti lasak dan berjogging bersama housemate aku. Buat masa ini ada je kasut sukan tapi designnya tak berapa menarik. Jadi, tadi scroll website Lazada terjumpa pula kasut sukan yang aku berkenan designnya. Hope aku dapatlah memiliki Nike Women Kaishi Sneakers ini.

4) 6mm Multipurpose Big High Quality  Yoga Mat Green
google

Hobi aku sekarang adalah bersenam buat work out, aku bukalah youtube tengok video orang buat yoga. Tambahan pula, adik aku sendiri pun rajin buat work out. Jadi aku fikir aku kena ada satu benda alah ini supaya senaman aku jadi lancar. Harganya pun berpatutan hanya di Lazada.

5) 100Pcs Home Wall Glow In The Dark Space Star Stickers Ceiling Decal Baby Kid Room 3.8cm Multi Color   
google
  
Aku dah lama mengidamkan benda alah ini untuk menghiasi bilik aku. Konon nak bilik ala-ala princess gituew. Jadi, aku berharap aku dapat beli 100Pcs Home Wall Glow In The Dark Space Star Stickers Ceiling Decal Baby Kid Room 3.8cm Multi Color untuk dilekatkan di syiling bilik aku. Sebelum tidur, bolehlah aku kira stars.

6) Faber Wall Fan FWFV1632R 1'5B TORNADO Remote Control
google

Faber Wall Fan FWFV1632R 1'5B TORNADO Remote Control kalau boleh aku nak hadiahkan pada mak aku kerana ada satu tempat menjahit di rumah kipasnya dah rosak. Tak berganti-ganti hingga ke harini. Memandangkan Lazada menawarkan kipas ini dengan harga yang berpatutan taknaklah aku lepaskan peluang untuk membelinya.

7) 35 liters of Water Resistant Aeroline Casual Hiking Backpack Red & Black
google

Pada aku, aku harus mempunyai  35 liters of Water Resistant Aeroline Casual Hiking Backpack Red & Black ini satu bagi memudahkan perjalanan aku untuk join aktiviti lasak. Materialnya pun boleh tahan iaitu water-resistan nylon, multiple compartments, dan sturdy & comfortable.

8) Bayers Electronic Body Composition Analyser Scale C-813i
google

Memandangkan penimbang berat badan aku dah jahanam, sudah tiba masanya aku bertukar kepada Bayers Electronic Body Composition Analyser Scale C-813i yang terdapat di Lazada ini. Tambahan pula, banyak kelebihannya daripada penimbang berat lama aku. Antaranya ialah measure a range of body temperature, large LCD display, lebih modern, serta LCD display.

9) Easy Mop Double Device
google

Selain bersenam, mengemas rumah adalah hobi aku juga. Kalau boleh, hari-hari aku nak mop lantai rumah. Boleh dikatakan aku ni buat kerja agak kasar itu pasal, tiap tahun pasti akan bertukar ganti mop. Jadi, tadi aku belek-belek laman web Lazada terjumpa pula dengan Easy Mop Double Device yang nampak lebih mesra. 

10) Nature Republic Soothing and Moiture soothing Gel Aloe Vera (300ml)
google

Dalam pada masa kita sibuk dengan aktiviti luar, aku tak pernah lupa mencuri masa untuk menjaga atau merehatkan diri untuk kekalkan kecantikan. Jadi, aku harus membeli Nature Republic Soothing and Moiture soothing Gel Aloe Vera (300ml) kerana banyak khasiat bila menggunakannya. Produk ini cukup popular di Korea okay. Jadi, sesiapa nak muka ala-ala minah korea bolehlah cuba produk ini, hanya di Lazada!

Done! Inilah 10 barangan yang menjadi pilihan aku sempena ulangtahun Lazada Malaysia yang ke-4 tahun. Mungkin sekarang aku tengah kering, Insyaallah kalau ada rezeki lebih aku akan beli juga kesepuluh barangan ini juga dari Lazada! Yuhuu, seronok tak terkata kalau dapat beli kesepuluh barangan ini.
google
Sebelum aku terlupa, ada berita baik buat pelanggan setia Lazada, Sempena Ulangtahun Lazada yang ke-4 ini, Lazada mengadakan sales gila-gila dengan memberi diskaun sebanyak 90% buat pelanggannya. Jadi, jangan lepaskan peluang ini untuk bershopping di Lazada, tawaran ini bermula dari 15 sehingga 18 March sahaja! Ayuh, beramai-ramai serbu Lazada Malaysia.

DAPATKAN DISKAUN DI


Nak shopping? Klik SINI

Terima kasih!
INVOLVE ASIA


This post is an entry for the InvolveAsia x Lazada MY blogger contest. Cash and Lazada voucher sponsored by Lazada Malaysia and shopcoupons.

10 comments:

  1. Nak kene terjah lazada jugaq ni nampaknya

    ReplyDelete
  2. panjang lagi musim panas ni..untung lazada..haha

    ReplyDelete
  3. Saya pun suka shopping dekat LAZADA. Senang gile kot. Dunia dihujung jari sahaja. Click and click and done ! Hehe. ☺

    ReplyDelete
  4. Takut sebenarnya shopping kt LAZADA ni..

    Bukan apa, kawan saya pernah kena..

    Dia main click je beli beli beli sebab rambang mata..
    sekali habis duit dia shopping..
    (saje je bagi suspen)

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!