Rebate 30% untuk Sertai Program Model Muslimah di ALANGRAPHYSTUDIO! - Azwar Syuhada

Sunday 20 December 2015

Rebate 30% untuk Sertai Program Model Muslimah di ALANGRAPHYSTUDIO!

Salam to all readers,

google

Diam tak diam tahun 2015 dah nak habis, dan tahun 2016 bakal menjelma pula. Alhamdulillah kerana masih diberi bernafas di dunia. Anyway, apa perancangan anda untuk tahun 2016? Hope masing-masing dah buat perancangan yang terbaik untuk hidup engkorang semua. Anyway, aku nak beri satu berita gembira pada semua para gadis bahawa alangraphystudio telah membuka penyertaan bagi program model muslimah class bagi sesi januari! Suka tak? Tempat adalah terhad, siapa cepat dia dapat. Hanya 15 penyertaan sahaja diterima.

Pada sesiapa yang berminat nak menjadi model, amat digalakkan menyertai class ini. Di mana awak semua akan di ajar bagaimana nak buat pose yang menarik dan mencari job dalam bidang permodelan juga akan di dedahkan. Seronok kan? Bukan senang nak jadi glamour dear, you all semua kenalah belajar dari bawah. Kalau tiada ilmu susah juga nak berdiri atas kaki sendiri. Apa-apa pun, good luck okay!

Bagi pembaca blog aku ni, jika berminat nak menyertai program model muslimah bagi sesi januari boleh dapatkan rebate diskaun sebanyak 30% dari alangraphystudio. Hint dia, masa awak-awak semua nak mendaftar cakap sahaja dapat info dari blog super duper poyo ini okay, a.k.a Miss Azwar Syuhada!


Bagaimana nak sertai??

Whatsapp terus pada nombor ini: 012-2094321 (ALANGRAPHY)
Website: http://alangraphy.blogspot.my/

Thanks you for reading!

4 comments:

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!