Kieslect Calling Watch Ks: Aksesori Jam Tangan Digital yang Mampu Memenuhi Keperluan Gaya Hidup Wanita Harini! - Azwar Syuhada

Saturday 15 April 2023

Kieslect Calling Watch Ks: Aksesori Jam Tangan Digital yang Mampu Memenuhi Keperluan Gaya Hidup Wanita Harini!

 Salam to all readers,


Kieslect Calling Watch Ks: Aksesori Jam Tangan Digital yang Mampu Memenuhi Keperluan Gaya Hidup Wanita Harini! | Pada aku, selain smartphone, jam tangan juga satu keperluan pada semua orang. Aku sendiri rasa tidak lengkap kalau tidak memakai jam tangan. Tambah kita ini orang jenis menepati masa. Kalau dulu, rata-rata orang menggunakan jam tangan hanya melihat waktu. Now, dunia dah serba modern, jam tangan pun dah banyak patern dan telah di upgrade jadi lebih banyak functions untuk kemudahan pengguna.




Tambah-tambah lagi, wanita zaman sekarang memilih jalan untuk lebih berani, lebih aktif dan bergaya dengan fashion terkini.Pada mereka setiap detik dan masa yang mereka kerjakan itu begitu berharga. Justeru, perlu ada sesuatu alatan yang mampu mendorong mereka untuk menjalani kehidupan yang lebih teratur dan sistematik. Pada aku, salah satu alatan yang mampu membuat seseorang wanita itu kekal produktif dan teratur adalah dengan pemakaian aksesori jam tangan. Percaya atau tidak, aksesori jam tangan juga mendorong seseorang tampil lebih berkeyakinan dan menjalani kehidupan harian.


Sekarang, Kieslect Calling Watch Ks dah menjadi pilihan utama aku dimana ia bukan sekadar fesyen aksesori malah ia ibarat pelengkap gaya dalam semua acara terumata dalam kegiatan bersukan, kasual termasuklah acara formal. Pendek cerita semua acara, sesuai sahaja kalau nak pakai jam tangan Keslect Calling Watch Ks ini. Kieslect Calling Watch Ks ini didatangkan dalam 1 warna sahaja iaitu oren, dan ada spare tali jam berwarna HITAM. Bestnya, jam tangan digital Kieslect Calling Watch Ks ini boleh diakses menggunakan aplikasi "KIE OS" (boleh muat turun aplikasi ini menerusi Google Play & Apple Store). Menerusi aplikasi ini korang boleh monitor sendiri dan rekod aktiviti sukan korang. Ini benda paling best untuk golongan yang aktif bersukan.







Bestnya, menerusi aplikasi "KIE OS" ini aku boleh pantau aku punya rekod langkah, kalori, heart rate. Boleh juga setup acara sukan yang kita nk buat dalam ini. Ada 100 sport mode dalam ini yang kita boleh explore. Aku biasa join running, hiking, lain kurang sikit. Tapi, its okay maybe boleh cuba kemudian hari.


Tambah aku memang aktif hiking, so dengan adanya Kieslect Calling Watch Ks ini sedikit sebanyak mendorong aku lebih giat aktif dalam aktiviti riadah. Selain itu. paling aku suka tentang jam tangan Kieslect Calling Watch Ks ini menawarkan perkhidmatan panggilan Bluetooth yang lebih stabil jika nak dibandingkan dengan kebanyakan telefon dipasaran. Aku call mak aku guna jam tangan Kieslect Calling Watch Ks memang cukup clear percakapannya, tak tersekat pun. Sangat convenience la pada aku, tak payah susah keluarkan phone dari tas tangan. 


Even Kieslect Calling Watch Ks ini more to workout, ianya sesuai digayakan dalam mana-mana acara. Senang mix & match dengan pelbagai gaya, baik fashion, corporate, sporty, & casual. Pada aku nampak fresh sangat bila digayakan.
 

Clear kan waktu dalam jam tangan ini.

Kieslect Calling Watch Ks digayakan untuk pergi bekerja. Smart kan?

Kieslect Calling Watch Ks digayakan acara formal. Nak rayanya ini bolehlah bergayakan dengan jam tangan Kieslect Calling Watch Ks ini.


Serba Sedikit Info Jenama Kieslect

Kieslect merupakan jenama jam tangan yang telah mula diperkenalkan sejak tahun 2017 lagi, Kini, jenama Kieslect telah memasuki 5,000 pasaran runcit di lebih 60 buah negara. Jenama Kieslect telah pun menjalinkan kerjasama dengan penyelia teknologi bebas wayar (wireless) bagi menerajui dunia baharu peranti untuk menghasilkan jam tangan digital yang berkualiti bersama reka bentuk yang lebih elegan. Jadi tidak dapat disangkallah, kesemua produk Kieslect telah diperakui oleh CE, RoHS, FCC, and UKCA. Tidak hairan jugalah, kalau jenama Kieslect ini mendapat perhatian orang ramai, termasuk aku sendiri.

Memandangkan Kieslect ini merupakan jenama terkemuka dalam dunia jam tangan digital, jadinya Kieslect cukup menitikberatkan akan kualiti, utiliti dan reka bentuk, termasuklah penambahbaikan dalam pelbagai fungsi bagi memastikan semua orang seleasa menggunakan jam tangan jenama Kieslect.

Untuk pengetahuan semua, terdapat pelbagai siri kejayaan telah diraikan, antaranya the Red Dot Design Award, iF Design Award, and German Design Award. Ini menunjukkan, rekaan menarik ini semua dapat menambat hati ramai pengguna jam tangan digital dengan jenama Kieslect.


Nak dapatkan jam tangan jenama Kieslect? Mudah sahaja, korang boleh dapatkannya menerusi platform Shopee, link ada dibawah, sambil tu boleh follow official platform media sosial Kieslect untuk ketahui info terkini, kalau ada koleksi baru akan datang boleh grab awal sikit.


Apa tunggu lagi, jom dapatkan koleksi Kieslect Calling Watch Ks ini sekarang!

Good news untuk pembaca setia blog aku ini. Dimana kalau korang grab jam tangan sepesen macam aku ini iaitu Kieslect Ks ini, korang berpeluang dapat diskaun sebanyak RM10.

Caranya mudah sahaja, hanya masukkan kod promo ini: KIESKS

*First come first serve. Jadi cepat-cepat grab okay!

Kieslect Official Platform Jualan:

Shopee: https://shopee.com.my/kieslect.os


Kieslect Official Platform Media Sosial:

Facebook: https://www.facebook.com/Kieslect.MY
Instagram: https://www.instagram.com/kieslect_malaysia/
Twitter: https://twitter.com/KieslectMY
Lemon8: https://s.lemon8-app.com/s/NskchjxQQR 
TikTok: https://www.tiktok.com/@kieslectmalaysia




Pada aku jam tangan Kieslect Calling Watch Ks ini sangat convenience, bukan sahaja tanpak elegen, paling penting fungsi Kieslect Calling Watch Ks ini memang berguna terutama dalam mengatur masa, boleh buat panggilan dengan jelas, boleh melihat abnormal heart rate warning, boleh semak kalori aktiviti outdoor yang kita lakukan. Paling penting, aksesori jam tangan digital jenama Kieslect ini sesuai digayakan dimana sahaja. Reka bentuk dia tampak menawan gila pada aku!



#kieslect #kieslectks #kieslectkrpro #kieslectlora #kieslectkr #kieslectmy #kieslectmalaysia #smartwatch #ladywatch #fashionwatch #health #fashion #fitness   

No comments:

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!