Bosan Duduk di Rumah? Jom Layan Game Online PERCUMA di Plays.org Pasti Syok! - Azwar Syuhada

Sunday 6 June 2021

Bosan Duduk di Rumah? Jom Layan Game Online PERCUMA di Plays.org Pasti Syok!

 

| Bosan Duduk di Rumah? Jom Layan Game Online PERCUMA di Plays.org Pasti Syok! | Sekarang, Malaysia tengah Lockdown masing-masing diarahkan duduk di rumah. Aku akui, semua masyarakat sekarang dalam dilema, emosi tak mampu nak control dengan keadaan sekarang. Tambah-tambah kes Covic-19 makin meningkat. Aku juga tidak terkecuali terasa kesannya juga, tapi aku taknak terbawa-bawa sangat perasaan tu nanti jatuh sakit. Justeru, bagi menghilangkan rasa bosan duduk di rumah aku menghiburkan diri sendiri main game online.

 

Perghh, lama tak main game wei, masa PKP, PKPB, PKBB, la waktu yang amat sesuai buat sesuatu yang kita rasa nak buat. Waktu aku kecik-kecik dulu, suka main anak patung Barbie, main ting-ting, galah panjang. Sekarang, nak main kat luar rumah pun takut. Mujur, sekarang dah ada digital online games. Boleh layan dekat PC, laptop dan juga smartphone juga. Tak mampu main games yang berbayar, boleh layan online game PERCUMA! Sekarang semua benda di hujung jari sahaja, google je game online PERCUMA pasti keluar punyalah.

 

Plays.org Menawarkan Lebih 100+ Jenis Games Online Secara PERCUMA

Dulu ikutkan aku kaki games juga, tambah-tambah games yang ada next level macam Candy Crush. Perghhh…bila dah dapat Berjaya pergi next level tu kira dah rasa HEBATLAH diri ini. Bila tak berjaya pergi tu yang rasa nak main lagi sampai berjaya. Aku lebih suka main games yang happy-happy dan warna warni, tak suka games perang-perang, pening kepala. So, aku taknak seronok sensorang waktu PKP ini, aku nak orang lain juga happy even duduk di rumah. So, masa inilah korang boleh spend masa bersama anak-anak main games online. Manakala, student yang kena hadap kelas online pula jika nak hilangkan stress belajar boleh juga layan games dekat play.org ini. For, sure korang takkan menyesal punya.


Bosan Duduk di Rumah? Jom Layan Game Online PERCUMA di Plays.org Pasti Syok!

Plays.org Menawarkan Games Online

 

Plays.org ini merupakan laman sesawang yang menawarkan permainan secara digital. Ada lebih 100+ jenis games online PERCUMA yang korang boleh cuba sendiri! Bestnya lagi, ada juga permainan dulu-dulu kala yang kita main secara fizikal dibuat secara digital. Perghh hebat gila dunia teknologi sekarang. Menariknya lagi, setiap hari Plays.org akan topop bilangan senarai games online di laman sesawangnya setiap hari. Siapa yang rajin main games dekat plays.org ini mesti tidak asing lagi dengan permainan digital yang ditawarkan plays.org. ini.

 

Kalau korang buka Plays.org ini dia dah siap-siap kategori jenis games. So, korang boleh refer kategori games mana korang nak main. Banyak pilihan yang ada, tapi umur aku pun dah banyak nak main games lawan-lawan sungguh merapulah, aku layan games yang sama je hari-hari. Tapi sikit pun tak menyesal, sebab permainannya cukup menakjubkan dan menyeronokkan. Bawah ini, games online PERCUMA yang ditawarkan oleh plays.org mengikut kategori masing-masing. 

 


Siapa suka main bola boleh cuba rujuk player favourites.



Bosan Duduk di Rumah? Jom Layan Game Online PERCUMA di Plays.org Pasti Syok!



Bosan Duduk di Rumah? Jom Layan Game Online PERCUMA di Plays.org Pasti Syok!

Plays.org menawarkan games online secara PERCUMA!!

Aku baru tahu kewujudan plays.org ini dari member aku juga. Memandangkan dia kaki games. Perghh, kalau dah tahu dari awal ada laman web yang menawarkan permainan “games online” secara PERCUMA memang aku layan games je hari-hari lepas ini. Macam-macam games ada pilih je nak main apa.

 

Plays.org ini boleh diakses permainannya melalui main web nya sahaja. Malas buka pc mahupun laptop? Apa ada hal, boleh guna smartphone buka plays.org untuk menikmati permainan “games online” secara percuma. Boring-boring weekend takde buat apa tu, boleh juga spend masa sekejap main games bagi hilangkan rasa stress. Dalam pada nak main kejap je, layan juga 2 3 jam main games.

 

No ads before playing the games online at plays.org

Biasa web yang tawarkan games percuma pasti ada ads kan? Kena tengok iklan dulu baru boleh main. Tapi Plays.org taka da iklan pun, terus press button start dah jalan main. Nak reload page pun tak ambil masa yang lama. Ringannya nak main lagi dan lagi. Bila ads tiada lagi seronok nak main. Lepas ini kalau stress sangat tak tahu nak buat apa, buka je plays.org main games. Kurang sikit bebanan dekat kepala lepas main.

 

Pinball One Of My Favourite Games Online


Dalam banyak-banyak games aku paling suka main games adventure seperti Pinball ini. Dulu games ini paling legend seiring dengan permainan games boy tak silap aku waktu tu. Kita seboleh-bolehnya taknak bagi bola tu jatuh dekat lubang. Selagi tak jatuh, bola melambung tinggi point kita makin lama makin banyak. Bila dah jatuh kena repeat balik. Lagi satu aku suka games ini ada blink-blink tak terlalu malam. Jadi, faktor nak main lagi dan lagi tu membuak-buak. Bila tak tewas sekali, nak cuba sekali lagi sehingga capai target point.



Point aku dapat sikit sangat. Lepas ini cuba dapat lebih lagi la..



Nak cuba main Pinball Games Online? Boleh Klik SINI



Bosan Duduk di Rumah? Jom Layan Game Online PERCUMA di Plays.org Pasti Syok!

Buat mereka yang pertama kali nak main games online di plays.org tapi tak reti nak main macam mana? Jangan risau, korang pilih sahaja games mana korang nak main, sebelum korang press button "START" cuba baca instruction dekat bawah. Plays.org turut menyediakan guideline macam mana nak bermain, cara nak control games guna smartphone, mahupun pc, strategy nak successs dalam setiap games tersebut. Aku yang dah lama tak main games, boleh buat. Korang pun mesti boleh punya. Aktiviti games adventure ini ada banyak lagi tau, kalau korang nak tengok games dia yang lain boleh terus ke laman sesawang plays.org.

Jom Main Games Online di Plays.Org Sure Tak Bosan Punya!

 

Bagi mereka yang addicted dengan games online sampai dah tak tahu nak mahu games online yang mana? Korang buka je web plays.org, lebih 100+ pilihan games menarik ditawarkan secara PERCUMA sahaja. Hari-hari topop games baru. Hujung-hujung minggu aku akan layan jugalah games online dekat plays.org. Kalau hari biasa aku layan satu kerja office aku tak buat nanti leka main. Hehe..Untuk budak baru nak start main games online boleh juga main permainan di web plays.org pelbagai kategori dan usia boleh layan. Setiap permainan video ada diberi instruction bagaimana nak main permainan games tersebut, apa misi kena buat. Kalau layan guna pc apa button kita patut tekan, plays.org turut menerangkannya secara terperinci. Main games ini juga sedikit sebanyak boleh membentuk kreativiti anak-anak.

 

Tapi janganlah sehari suntuk kau hadap games. Main tu berpada-pada juga okay? Korang boleh layan games online di plays.org ini pada bila-bila masa sahaja menggunakan gadget yang ada. For sure tak menyesal punya! Selamat menikmati keseronokkan bermain games korang!

 


Ini short video aku main Pinball Online. Legend permainan ini dulu-dulu. Siapa pernah main kita geng!


Thank you for reading!

2 comments:

  1. Menarik ni . Bosan2 boleh main game ..selalu ccl main game dalam y8.games je

    ReplyDelete
  2. my favourite is super tetris

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!