NHN Perkhidmatan Servis Aircond Terunggul di Kuala Lumpur & Selangor - Azwar Syuhada

Saturday 10 April 2021

NHN Perkhidmatan Servis Aircond Terunggul di Kuala Lumpur & Selangor

 Salam to all readers,


NHN Perkhidmatan Servis Aircord Terunggul di Kuala Lumpur & Selangor | Ikutkan kalau aku balik kampung, kalau ada masa lapang aku akan kemas rumah dari atas ke bawah, dari depan ke belakang rumah termasuklah bab-bab cuci kipas, cuci aircond. Aku pula jenis tak suka bersepah-sepah dah berhabuk, mesti kena kemas dulu baru rasa selesa nak baring-baring. Ikutkan, penghawa dingin memang perlu dicuci atau panggil orang datang buat servis kebersihan. Janganlah tahu guna je, servis tak pernah nak ambil tahu. 


Kalau agak-agak airconn dekat rumah itu tiba-tiba tak sejuk, itu tanda dah penuh debu dan kotoran dalam sistem badan aircond tersebut. Aku tahu cuci jaringnya sahaja. Aku pernah jugabuka jaring tu kadang-kadang ada cicak mati kejung dalam tu sejuk sangat. Kadang-kadang binatang masuk pun boleh buat aircond rosak. Sekarang, kalau korang tiada masa nak cuci aircond ataupun aircnd korang ada apa-apa masalah boleh sahaja dapatkan perkhidmatan dari NHN Aricond Service.




Apa itu NHN Aircond Service?

NHN Aircond Service menawarkan perkhidmatan servis aircond yang berkualiti di sekitar Kuala Lumpur & Selangor. Mereka menjelaskan bahawa, pengudaraan berkualiti adalah sangat penting dalam kehidupan seharian kita bagi rasa nyaman selain menghirup udara segar. 


Pengumpulan habuk, debu, kotoran, bakteria serta kulat yang terdapat dalam setiap sistem aircond amatlah membahayakan kesihatan kerana boleh menyebabkan alahan. Tanpa penyelenggaraan yang betul dan berkala, lama kelamaan boleh tingkatkan kos kewangan untuk bayaran elektrik yang tinggi dalam masa singkat. 


Perkhidmatan NHN Aircond Service terbahagi kepada 2 iaitu;


1) Aircond Komersial

Aircond Komerial merujuk kepada penghawa dingin dinding yang paling banyak dipasang dipejabat ataupun kilang-kilang. Ini kerana ia mampu menjimatkan elektrik dan mudah dipasang tanpa perlu ubahsiah struktur  sling bangunan. Penghawa dingin dinding adalah panjang dan nipis justeru harus diletak pada tempat tinggi. Info lanjut berkenaan Aircond Komersial boleh baca SINI.

Info lanjut berkenaan Service Aircond


2) Aircond Rumah 

Servis perkhidmatan aircond rumah merangkumi semakan secara optimum pada jumlah gas penyejuk , pemeriksaan ketepatan thermostat dan aliran udara diukur melalui gegulung penyejat. Gas penyejuk yang keluar daripada sistem sebaiknya mesti ditahan dengan penebat atau penapis yang mempunyai kapasiti tinggi agar tidak bocor kerana gas itu tidak boleh dilepaskan  ke alam persekitaran yang dibawa oleh pengaliran angin. Info lanjut berkenaan Aircond rumah boleh baca SINI.


Ini 4 main perkhidmatan yang ditawarkan NHN Service Aircond. Selain mendapatkan khidmat perkhidmatan korang juga boleh khidmat nasihat dan juga tips-tips penjagaan aircond dengan baik.


Bukan itu sahaja, kalau korang nak tahu NHN Aircond Service ini bukan sahaja menawarkan baik pulih aircond semata-mata, namun dia turun menawarkan perkhidmatan pemasangan aircond juga. Biasanya, orang nak masuk rumah baru dia akan beli aircond siap-siap tapi tak beli dengan pakej pemasangan. Justeru, korang boleh direct terus NHN aircond service untuk dapatkan perkhidmatan pemasangan aircond. Info lanjut berkenaan pemasangan aircond boleh rujuk di SINI.


Perkhidmatan service aircond ini ada banyak kategori. Boleh rujuk link dibawah untuk maklumat lebih lanjut.


See, mereka amat menitikberatkan dalam perkhidmatan service aircond.




Aircond ikutkan banyak jenama kan? Ada Daikin, York, Panasonic, Midea dan macam-macam lagi. Setiap jenama ini ada pro and kontra, kalau korang tahu apa dia punya keistimewaan boleh baca SINI.


Selain perkhidmatan servis aircond, NHN turut menawarkan perkhidmatan servis Peti Ais Chiller dan Baiki Peti Sejuk Beku. Peti Ais Chiller ini biasa digunakan dalam industri komersial. Dimana, pembaikian bagi peti ais chiller banyak dapat permintaan daripada pengguna komersial. Info lanjut berkenaan Servis Peti Ais Chiller boleh rujuk SINI.


NHN turut menawarkan perkhidmatan Baiki Peti Sejuk Beku. Kadang-kadang kita simpan barang dalam peti ais terlalu padat pun boleh menyebabkan kerosakan. Dekat NHN ini turut disertakan jenama peti sejuk yang mereka dah biasa baik pulihkan semula, seperti Midea, Hisense, Toshiba, Sharp, Hitachi, Faber, Samsung dan Panasonic. Kalau korang tak tahu, apa masalah peti sejuk dekat rumah tu boleh direct hubungi NHN service aircond ini.


Jadi pada mereka yang duduk sekitar Kuala Lumpur & Selangor kalau ada masalah dengan aircond mahupun peti sejuk boleh direct hubungi NHN Aircond Service untuk proses baik pulih. Boleh terus buat temujanji menerusi laman web mahupun menerusi Whatsapp.


Makluman lanjut berkenaan NHN Aircond Service boleh rujuk dibawah;


Nama Syarikat: NHN Aircond Service (002620909-M)
Website : www.acdingin.com
Telefon: 017 332 0897 
Kawasan : KL & Selangor 


Thank you for reading!

No comments:

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!