Neelofa & Pu Riz Dah Kawen Guys! - Azwar Syuhada

Sunday 28 March 2021

Neelofa & Pu Riz Dah Kawen Guys!

 Salam to all readers,


Neelofa & Pu Riz Dah Kawen Guys! | Neelofa seorang selebriti yang cukup terkenal dari tahun lepas sehinggalah ke tahun ini ada je isu dia jadi bahan kutukan netizen. Finally semalam, yang dinantikan orang ramai dimana Neelofa dah selamat bernikah dengan Pu Riz a.k.a Haris. Cantik sungguh busana pengantinnya.  Seperti biasalah dah kawen pun jadi buah mulut orang, bila majlisnya penuh dengan orang ramai tanpa SOP. Itu tolak tepi kita pandang sudut positif.


ALANG-ALANG MEMILIH BAIK PILIH YANG TERBAIK BUAT DIRI KITA. Tak perlulah tengok orang kawen, kita sibuk nak kawen juga. Dah sampai jodoh nanti kawen juga.


Bukan senang ya jadi Neelofa ini. Apa je yang tiada pada dia? Dari sudut pandangan mata kasar kita semua dia ada, harta, kekayaan, agama, keluarga, berilmu, keturunan, pangkat, kecantikan, semua serba serbi dia completelah orang kata. Level dia tahap, petik jari semua terhidang depan mata orang kata. Kenapa baru sekarang dia bernikah? Pada usianya 32 tahun dan suaminya jauh lebih muda.


Neelofa & Pu Riz Dah Kawen Guys!

Yes..sebab inilah masanya, jodohnya dan imam dia. Seperti mana caption dalam post naelofar team;

"WHEN YOU TRULY WORK TO BE BEST VERSION OF YOURSELF, LOVE WILL EVENTUALLY FIND YOU.

Janji Allah tu pasti, jadi yang terbaik Insyallah kau juga akan dikurniakan jodoh yang terbaik. Segagah mana pun seorang wanita dia tetap mahukan seorang pendaping untuk menjadi imamnya. Bukan itu sahaja dia nak juga seseorang yang boleh memimpinnya , melindungi, menjaga tatkala dia sedang mencari rezeki.

Aku percaya, ramai kaum wanita yang menjadikan Neelofa sebagai inspirasi dari segi hardworking person, tidak terkecuali yang lambat dapat jodoh. Apa-apapun tahniah buat Lofa dengan Pu Riz semoga berkekalan sampai bila-bila.

Neelofa & Pu Riz Dah Kawen Guys!


Selamat pengantin baru Lofa & Pu Riz!

5 comments:

  1. Cantikkk betul pelamin dia. Pakai bunga segar lagiiii. Selamat pengantin baru to Neelofa dan Hariz :)

    ReplyDelete
  2. tahun ini ramai artis yang berkahwin dan pilih tema warna putih... manis

    ReplyDelete
  3. cantik sangat2 wedding diorang!

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!