Grab Perkakas Rumah Sempena Big Sales 11.11 di Shopee! - Azwar Syuhada

Wednesday 11 November 2020

Grab Perkakas Rumah Sempena Big Sales 11.11 di Shopee!

 Salam to all readers,


Mesti malam tadi ramai yang bersengkang mata menunggu detik 12.00malam semata-mata nak shopping kan? Baik mengaku cepat? Tinggal beberapa jam lagi sales 11.11 di Shopee bakal berakhir, so aku nak racun korang untuk borong lagi barang. Kalau perhabis duit, biar habiskan betul-betul jangan sekerat jalan. Kalau tak beli menyesal, asyik termimpi-mimpi. Walaupun hakikatnya lepas beli pun terpalit kekesalan.


So, memandangkan kita masih dalam tempoh PKPB, for sure ramai yang work from home. So ayuhlah, sama-sama kita mengindahkan rumah supaya ada semangat apabila bangun pada keesokan harininya. Bila rumah kemas, bersih automatik nak buat kerja pun lebih cergas tau. Jom ikuti barang-barang yang boleh aku racun korang supaya beli. Khas untuk yang duduk rumah bujang dan tiada peralatan atau sudut bekerja.


1) Meja Study/ Office meja

Meja Komputer
Meja komputer murah: https://bit.ly/3eLBLBM

Pada mereka yang work from home harus ada satu sudut untuk dia duduk buat kerja. Kalau dulu aku duduk atas tilam buat kerja memang langsung tak produktif. Kejap-kejap tarik bantal tarik selimut. So, now dah ada meja, tempat lagi selesa. Dekat dengan ruang cahaja jadi nak buat kerja pun lebih produktif. Meja ini lebih convenience kalau korang beli satu kerusi duduk. Tambah dia ada 4 roda dikaki memudahkan pergerakan ataupun alih kedudukan. Samaada nak duduk di bangku kerusi ataupun tarik di sudut katil. Struktruk tulang belakang kita lebih elok kalau kita menghadap laptop tu secara tepat dan menegak bukan bongkok. 


Pada mereka tengah cari-cari meja komputer untuk bekerja ataupun meja study anak-anak bolehlah beli had ini. Lagipun ia tidak mengambil ruang yang banyak. Untuk membelinya boleh refer di link ini: https://bit.ly/3eLBLBM



2) Air Fryer Jenama Khid / Mesin Ajaib

Mesin Masakan Ajaib

Seterusnya, mesin air fryer. Sungguhpun buat kerja di rumah automatiklah kena masak sendirikan. Duduk apartment nak turun lif ambil makanan pun malas. Orang kata mesin ini letak je, tak sampai 15 minit boleh dapat makan burger, keropok lekor, daging, kentang, macam-macam lagilah. Tipu jerlah, yang penting korang kena ada bahan nak dimasaklah. Mesin ini hanya dapat mempercepatkan proses masakan. Kalau masak pakai kuali mahu 30minit dekat dapur, kalau guna mesin air fryer ini tak sampai 15minit siap dah.

Nak beli boleh refer sini: https://bit.ly/32BNIFb


3) Kotak kasut


Kotak kasut Murah


Pada mereka yang jenis kemas dan suka serabut. Aku cadangkan korang beli storage box colour shoes ini. Kasut tak cepat berhabuk, nampak lebih kemas letak dalam box. Kalau bawah katil ada ruang kosong boleh letak bawah katil storage boxnya. Cara pasangnya pun cukup mudah, tak perlu beli mahal-mahal pun. Had ini RM2 lebih sahaja dah boleh dapat 1 box. Aku sendiri pun pakai benda ini. Kalau taknak letak kasut boleh juga isi stokin, anak-anak pakaian dalam kita. Simpan satu sudut supaya senang capai dan letak balik.

Nak beli boleh dapatkan di sini: https://bit.ly/3lpl5ma


4) Mop Lantai Modern

Mop Lantai Modern


Aku manusia kalau sehari tak dapat pegang mop memang tak complete la hidup aku. Tapi rumah sewa seminggu 2 3 kali jerlah aku pegang. Kalau ikutkan banyak dah jenis batang mop yang ada dekat pasaran. Rumah aku dulu paling setia guna yang mop kembang kena perah dengan tangan, batang dia kayu tak pun macam dawai. Rasanya 3 4 kali jugalah aku jahanamkan. Now aku nak tunjuk korang satu lagi batang mop modern sekali dengan baldi dia. Canggih, tak perlu perah guna tangan dah. Just masukkan je dekat lubang yang disediakan tarik keluar perlahan-lahan. Tangan kita pun tak kotor.

Nak beli boleh check sini: https://bit.ly/2UjaOf7


Ikutkan banyak lagi nak senaraikan. Bolehlah usha sendiri berapa jam lagi ini. Sebelum tu jangan lupa kalau dah shopping dekat Shopee jangan lupa guna Cashback tau. Kalau tak rugi je perhabis duit.

Pada mereka yang first time atau nak sign up Cashback boleh sign up sini: https://app.shopback.com/KEQEH8JMibb

Cashback Shopee sales 11.11


Thank you for reading!

2 comments:

  1. mmg murah juga sale 11 .11 di Shopee

    ReplyDelete
  2. Wah banyak jugak yang menarik untuk beli tu. Thanks bagi suggestion. Walaupon terlepas 11.11 tapi boleh add in cart seller yang jual tu :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!