BLESS TEATOX pilihan terbaik membuang sisa toksin dalam badan! - Azwar Syuhada

Thursday 28 January 2016

BLESS TEATOX pilihan terbaik membuang sisa toksin dalam badan!

Salam to all readers,

Seperti semua orang sedia maklum, negara Malaysia memang kaya dengan makanan. Sebut je nak makan apa makanan tradisional, western, makanan laut semuanya ada. Tambah-tambah, orang kita memang suka makan tanpa mengira masa. Kalau dulu nasi lemak merupakan menu sarapan pagi sahaja, tapi sekarang boleh jadi makanan tengahari mahupun menu untuk makan malam. Begitu juga dengan pengambilan makanan, kalau diikutkan dari pendidikan kesihatan, kita seharusnya makan 3 kali sehari sahaja (sarapan, tengahari dan malam). Tapi, zaman sekarang orang kita lebih suka dan berselerakan makan berkali-kali. Orang dulu-dulu kata makan tu biarlah sekadar lapik perut tapi sebaliknya berlaku dimana orang kita suka makan berganda-ganda sehingga kekenyangan. Jika diperhatikan sekeliling, setiap saat orang kita ada sahaja benda yang nak dikunyah kan?

Apabila dah pulun makan tak hinggat dunia, mulalah rasa tidak selesa dimana duduk tak kena, berdiri tak selesa, baring apatah lagi. Tambah-tambah, makanan yang sedap-sedap ini terdiri daripada makanan yang berminyak dan berkolestrol yang tinggi. Berapa kerat sangatlah golongan yang nak makan makanan yang berebus untuk kesihatan. Oleh kerana mulut kita sentiasa menganga menerima makanan, tanpa kita sedari toksin juga sama-sama menafaatkan berkumpul dalam perut. Jadi macam mana nak atasinya? Marilah aku perkenalkan satu formulasi terbaru yang dapat mengatasi masalah engkorang semua iaitu "BLESS TEA TOX". Dutanya semua orang kenal, Dato Hj Malek Noor merangkap bekas ahli bina badan.

google
 Inilah dia BLESS TEATOX

google
 Ini pula Encik Ismail Abu Hassan merangkap Pengasas Bless Mania

google

KENAPA DETOKS SANGAT PENTING?
Detoks adalah proses membershikan segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dan dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Dengan pembersihan ini, barulah badan dapat menyerap nutrisi daripada makanan pada tahap yang optimum. Kerana itulah detoks sangat penting sebelum mengambil apa-apa supplemen supaya tahap penyerapan nutrisi berada pada tahap yang terbaik.

PENGALAMAN MENGAMALKAN BLESS TEA TOX?
Setelah hampir seminggu lebih aku minum Bless Tea Tox ini aku rasa lega gila. Kenapa? Kalau sebelum ini payah sangat aku nak membuang, tapi sekarang boleh dikatakan hari-hari aku keluar masuk jamban. Sistem penghadaman aku pun semakin teratur dan segala sisa toksin dalam badan telah berjaya dikeluarkan dengan adanya Bless Tea  Tox. Apabila usus dalaman kita bersih, secara tidak langsung saluran darah dalam badan berjalan lancar, kesihatan kita pun terjamin. 

Formulasi yang menggabungkan Ekstrak Teh Hijau, Epal, Limau Wheat Germ mampu menjadi ejen detoks terbaik membekalkan nutrisi dan tenaga malah tinggi anti oksida. Bagi penggemar teh hijau, bolehlah cuba bless teatox ini. Sedap beb! Produk ini tidak perlu diragui lagi kerana dijamin halal dan telah medapat kelulusan dari pihak KKM.

Bukan aku sorang sahaja dah merasai kebaikan teatox ini, kalau nak tengok pengalaman orang lain bersama teatox boleh tengok.

*PERINGATAN
Ibu mengandung dan kanak-kanak tidak digalakkan.

Antara kebaikan BLESS TEATOX;
- Membersihkan usus dan menyahtoksin
- Memperbaiki sistem penghadaman
- Membekalkan tenaga
- Mengurus berat badan
- Membantu masalah sembelit

google
Cara penggunaannya cukup mudah, hanya tuang 1 setengah skup dicampur dengan 150ml air sejuk, goncang dan minum sehari sekali sebelum tidur. Harganya hanya serendah RM90.00 sahaja!

Berminat untuk mecuba? Boleh terus order di sini;
CLICK UNTUK MENCUBA BLESS TEATOX

More info;
Website : BLESS MANIA
Fanpage: BLESS MANIA
Twitter: BLESS_Mania
Instagram: blessmaniaofficial

Thank you for reading!

5 comments:

  1. Wah boleh consume for how long eh kak?

    ReplyDelete
  2. kadang-kadang usus dah berkerak pun kita tak tahu..kena cuba teatox ni :)

    ReplyDelete
  3. Memang best sangat kalau boleh detox.. total detox lagi best.. Kulit pun boleh jadi cantik

    ReplyDelete
  4. wow... momoy pun baru lepas detox. mmg bagus untuk sistem penghadaman & pelawasan kiter

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!