V Guard Foam Mampu Menyelesaikan Masalah Wanita - Azwar Syuhada

Sunday 15 November 2015

V Guard Foam Mampu Menyelesaikan Masalah Wanita

Salam to all readers,

Pernahkah engkorang rasa tidak selesa terutamanya apabila period nak datang atau semasa period. Mungkin waktu pagi ketidakselesaan itu tidak dirasai sangat. Tapi waktu tengahari, waktu kita berpeluh masa itulah rasa gatal dan tidak selesa sangat. Apa alternatif yang akan anda ambil untuk melegakannya?

Kalau orang dulu-dulu menurut kata arwah nenek akulah, biasanya mereka akan merebus daun pucuk jambu, pucuk delima, manjakani, dan lain-lain lagi. Air rebusan ini digunakan untuk mencuci selepas kita membuang air. Daun-daun yang direbus itu pula biasanya daun yang kelat rasanya. Itu dulu caranya. Now, semua benda dah diupgradekan, kebanyakannya telah dikomerselkan dan dipekkan dalam bekas atau botol yang mudah kita bawa dan letak dalam handbang. Kemana-mana sahaja kita pergi, kita boleh selitkan dalam bag. Jadi, tak perlulah risau lagi lepas ni!

Kali ini aku nak perkenalkan satu lagi produk khususnya buat kaum wanita di luar sana yang ada masalah keputihan. Produk ini baru sahaja lagi dan rakan di facebook aku yang syorkan. Tambah-tambah dah ramai yang memberi feedback yang positive mengenai produk ini. Nak tahu apa dia? Jom scroll bawah sikit...

google

Vee Guard Foam merupakan pencuci intim wanita yang dirumus khas secara sainstifik dan diluluskan kementerian kesihatan malaysia untuk kegunaan harian setiap wanita yang inginkan kebersihan dan keharuman diri. Ia dapat membantu mencegah masalah keputihan dan gatal pada bahagian intim wanita.

google

Soalan dan jawapan yang sering ditanya mengenai produk V Guar Foam;
BUIH CEGAH KEPUTIHAN kekal segar bersama vee guard (Q&A)
Q - Adakah Vee Guard selamat? ada KKM ke?
A - Vee Guard di formulasi dari bahan-bahan semulajadi dan telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no rujukan NOT150905461K
Q - Saya belum berkahwin lagi. Boleh ke saya guna Vee Guard?
A - Boleh. Vee Guard ini sesuai untuk wanita yang belum berkahwin dari umur 12 tahun hingga wanita yang sudah berkahwin.
Q - Ibu mengandung boleh guna Vee Guard ini tak?
A - Boleh. ibu yang tengah mengandung boleh guna Vee Guard ini dan ibu dalam pantang juga sesuai.
Q - Vee Guard nie cecair ke??
A - Tak. Vee Guard ini dalam bentuk Foam.
Q - Bagaimana cara guna Vee Guard ini?
A - Cara menggunakan Vee Guard ini, awak semburkan Vee Guard Foam ke atas tapak tangan, sapu dan cuci miss v. Bilas dgn air sehingga bersih. Kemudian keringkan dengan tuala kering.
Q - Apakah bahan utama dalam Vee Guard ini?
A - Bahan utama yang terdapat Vee Guard ini ialah pati sireh, kacip fatimah, buah manjakani dan spearmint until kesegaran sehingga 8 jam
Q - Sebotol tahan berapa lama akak?
A - Sebotol Vee Guard tahan selama 20 hingga 30 hari.
Q - Adakah Vee Guard ini selamat digunakan?
A - Vee Guard ini mengandungi ekstrak tumbuh-tumbuhan yg dipilih seperti Sireh, Kacip Fatimah dan lain-lain. Tidak mengandungi bahan-bahan kimia yang terlarang, tiada kesan sampingan yang buruk. Mengandungi PH 5.5, ianya sesuai untuk semua golongan umur.
Q -  Bila boleh guna Vee Guard ini?
A -  Vee Guard ini boleh guna 2x sehari. Di waktu pagi dan sebelum tido.
Q - Saya ada masalah keputihan. Boleh hilang ke? Berapa lama boleh nampak kesan selepas kita guna Vee Guard ini?
A - Masalah keputihan boleh hilang. Kesannya awak akan dapat selepas 3 hari awak guna Vee Guard.
Q - Betul ke boleh kurangkan keputihan?
A - Betul. Hampir 95% pengguna Vee Guard yang mengalami masalah keputihan dan kegatalan dapat dikurangkan.

google
Tak terkecuali diri aku juga sudah mencubanya. Yang pasti ia memang best. Kalau dulu masa nak dekat time period je mesti rasa tak selesa, bila tiba waktu tengahari badan rasa berpeluh masa tulah rasa gatal-gatal. Mulalah semua benda rasa tiada mood nak buat. TAPI sekarang, aku dah jumpa jalan penyelesaiannya iaitu V Guard Foam. Bau harumannya yang harum dan banyak buih rasa kesegaran sepanjang hari. Baru pakai sehari, dah tiada rasa gatal-gatal pun. Malah, keputihan pun semakin berkurangan. Serius aku tak tipu, engkorang mesti cuba pakai juga! Sekali pakai, pasti nak repeat order punya. Sekarang tiada lagi masalah keputihan, segala aktiviti dapat dilakukan dengan cepat dan pantas. Hati pun senang!

Harga Vee Guard Hygienic Foam Wash;
RM45.00 - Semenanjung Malaysia
RM55.00 - Sabah & Sarawak

More info;
Nur Ain - 0195091982 / Ayu Eleena 0174010645
Facebook fanpage: Wanita 100% HQ VeeGuard+
Website: http://www.vee-guard.com/
Instagram: veeguard_hq
Thank you for reading!

3 comments:

  1. Cik akak pun nak cuba gak lah....

    ReplyDelete
  2. oooo...macam best neh...nnt kak sally nak cuba cari dulu...jual online je ke eh?

    ReplyDelete
  3. assalammualaikum sis,,waa produk bagus ni sis,,btw salam kenal dari saya,,sudi2 visit i,,n done klik ur iklan,,^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!