Jom, Cuba Keenakan Monster's Crazy Crunchy (MCC) Versi Rainbow - Azwar Syuhada

Sunday 17 May 2015

Jom, Cuba Keenakan Monster's Crazy Crunchy (MCC) Versi Rainbow

Salam to all readers,


Kalau kita scroll timeline instagram sudah pasti penuh muka orang berselfie bersama chocolate jar. Trend sekarang, sebelum makan mahupun sesudah makan, tak sah kalau tak berselfie. Nasib baik time membuang tak berselfie. Sekarang ini kalau diperhatikan pula, mana-mana laman sosiaal baik facebook, mahupun instagram sudah pasti mereka berkongsi gambar makanan yang boleh dijadikan doorgift dalam bentuk bekas botol. Pelbagai jenis dan juga saiz botol, pilih sahaja yang mana berkenan dihati. Pada mereka yang bukan kaki makan tapi mahu mencuba baiklah membeli tapi bagi mereka yang sudah berkeluarga, mempunyai anak dan kaki makan lebih baik membuat sendiri.

Di pendekkan cerita, aku nak memperkenalkan satu produk yang super duper awesome iaitu "Monster's Crazy Crunchy (MCC)". Kalau aku tunjukkan gambar pasti ramai kata dah pernah makan punya. Cuma terdapat sedikit kelainan yang terdapat pada "Monster's Crazy Crunchy (MCC)" dengan jenama-jenama lain. Nak tahu apa kelainannya, cubalah rasa dulu. Monster's ini member aku yang perkenalkan pada aku. Masa aku form 6 dulu, aku pernah jugak mencuba spesis makanan seperti ini, cuma bapanya lainlah, yang itu aku rasa biasa-biasa sahajalah. Tapi, ketika ini memang sudah menjadi satu trend "food in the jar" di mana apa-apa jenis makanan dimasukkan ke dalam botol kecuali botol sos. Banyak-banyak coklat in the jar, yang pernah aku cuba, aku rasa "Monster's Cray Crunchy wwith rainbow bubble rice!" ini super awesome sekali! Ianya menepati citara aku sendiri kerana coklatnya tidak berlebihan, bertihnya pun cukup digaul bersama coklat tersebut. Seperti secukup rasa gitu. Awesome and just nice!

google


Kelainan dan keunikan Monster's Crazy Crunchy (MCC) adalah versi rainbow. Sekali suap ke dalam mulut, terasa kesedapan, kerangupan dan yang pasti mudah digaul untuk dimakan. Cara penyediaannya pun cukup mudah. Hanya rendam dengan air panas pada bahagian penutup supaya coklat lebih cair dan lebih sedap dinikmati.



Apa yang menarik tentang Monster's Crazy Crunchy (MCC) versi Rainbow ini? Ia sangat-sangat sedap untuk dinikmati. Amat sesuai dimakan ketika membuat assignment dan ketika melayan movie. Rasa stress pun makin berkurangan apabila menikmati Monster's Crazy Crunchy (MCC) versi rainbow ini. Kepekatan coklatnya, bertambah-tambah selera untuk memakannya. Bukan Azwar seorang sahaja yang telah berpuas hati menikmati Monster's Crazy Crunchy (MCC) ini, malah sudah ramai yang membuat testimoni akan kesedapan Monster's Crazy Crunchy (MCC). Boleh layari instagram.com/crazycrunchyofficial untuk melihat sendiri hasil testimoni.



Berminat untuk mencuba Monster's Crazy Crunchy (MCC) versi rainbow? Boleh order melalui;
Hotline: MCC 013 889 0044 [whatsapp]


21 comments:

  1. mmg dah femes kan benda ni...huhuhu...selalu nampak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang dah jadi kegilaan orang ramai sekarang MCC ni, tu yang femes :)

      Delete
  2. amboi amboihhhh sedap pulak mata ni memandang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lagi, pergilah order cepat!! Sedap tau! :)

      Delete
  3. belum pernah cuba. akan cuba. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena cuba juga Eka, kalau tak kempunan pula. =D

      Delete
  4. Video aku letak dekat instagram je weh T-T Haha tapi MCC ni memang sedap lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa, letak gambar pun dah cantik!! Tapi MCC ini memang betul-betul sedap kan? =D

      Delete
  5. wahh. dpt review MCC. tidoq lena laa lepas makan MCC

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah pasal, sampai terbuai mimpi. heheeh

      Delete
  6. terkecur pulak tgk coklatnya.. dgr kata, coklatnya sedap...

    ReplyDelete
  7. Malam-malam browse blog Azza nampak post ttg MCC rasa nk terus order.. ^_~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena order, sedap gila MCC ni! Order 1 dulu, yang pasti akan rasa nak repeat order. :)

      Delete
  8. tetiba rasa lapar pulak baca entri azwar pepagi buta ni. hehehe

    ReplyDelete
  9. ni macam cushy candy kan!! teringin nak rasa satuuu

    ReplyDelete
  10. nampak sangat sedaaappppppppp..nomnom...huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!