Nurraysa Beauty Collagen Whitening & Anti Aging Series - Azwar Syuhada

Friday 2 January 2015

Nurraysa Beauty Collagen Whitening & Anti Aging Series

Salam to all readers,

Setiap manusia di muka bumi ini pasti mengimpikan wajah kelihatan tampak segak dan cantik berseri. Baik lelaki mahupun wanita. Tapi tak semua orang memperoleh apa yang dihajati. Justeru, kita haruslah berusaha sendiri untuk mengubah kecantikan wajah. Sekarang macam-macam produk yang terdapat dipasaran untuk mencantikkan wajah, terpulang pada kita sendiri sama ada hendak mencubanya. Siapa taknak kelihatan cantik kan? Jadi harini Azwar nak kongsi satu lagi produk kecantikan yang Azwar sendiri sudah mencubanya. Nak tahu apa dia? Jeng..jeng..jeng..

Nurraysa Beauty Collagen Whitening & Anti Aging Series

Inilah dia produk yang Azwar maksudkan itu iaitu "Nurraysa Beauty Collagen Whitening & Anti Aging Series". Produk ini masih fresh lagi okay, bila diberi kesempatan untuk mencubanya rasa teruja sekali. Dan setelah hampir seminggu mengamalkan Nurraysa Beauty Collagen Whitening & Anti Aging Series ini Azwar dapat rasa produk ini sangat-sangat best.

google
Mana tidaknya, Nurraysa Beauty Collagen Whitening & Anti Aging Series ini mampu membuang toksin dalam badan, membersihkan segala kotoran dalam bodan kita. Bukan itu sahaja, sejak mengamalkannya parut jerawat pun semakin pudar. Baguskan? Produk ini juga berbentuk supplement yang tidak perlu dibancuh seperti membuat air. Tapi, ia satu supplement yang sangat mudah cara pengambilannya iaitu dengan cara hanya koyak dan kemam sahaja. Rasanya pun sedap, seperti mengunyah gula-gula oren. Bagi yang gemar makan gula-gula, Nurraysa Beauty Collagen amat sesuai untuk anda mencubanya!

Untuk kesan yang terbaik amalkan 2 sachet sehari, iaitu sebelum masuk tidur dan sebelum mengambil sarapan pagi. Elakkan kafein dan banyakkan minum air kosong 3 hingga 4 liter sehari untuk kesan terbaik. Mudahkan?

Failed bab Selfie!! Bagus juga effect phone Samsung S4 ni yeah..

Dah alang-alang Azwar mencubanya, baik Azwar kongsikan serba sedikit mengenai produk Nurraysa Beauty Collagen Whitening & Anti Aging Series pada engkorang semua. Mana tahu ada yang teringin nak mencubanya.

google
Bahan-bahan yang terkandung dalam produk Nurraysa Beauty Collagen adalah seperti Collagen, Vitamin C, Kurma, Pamogranate, dan Snow Lotus yang sememangnya baik untuk kecantikan kulit wajah. Setiap produk yang dipasarkan mesti mempunyai kebaikan dan kelebihan tersendiri, tidak terkecuali dengan produk Nurraysa Beauty Collagen.

Antara kebaikan dan kelebihan mengamalkan Nurraysa Beauty Collagen Whitening & Anti Aging Series ini ialah;
  • Menjadikan kulit seluruh badan lebih cerah, gebu dan awet muda
  • Mampu membuang toksin dalam badan
  • Mengatasi masalah jerawat dan jeragat
  • Mencuci dan membina usus
  • Mampu menguatkan akar rambut
  • Mengurangkan kedutan dan garis halus pada wajah
  • Mengatasi masalah sakit lutut
Banyakkan kebaikan yang kita dapat dengan mengamalkan Nurraysa Beauty Collagen Whitening ini. Rasa-rasa bila dah baca mengenai Nurraysa Beauty Collagen Whitening, teringin nak cuba tak? Untuk pengetahuan anda semua, pengambilan Nurraysa Beauty Collagen Whitening ini amat sesuai untuk;
  • Lelaki dan perempuan 
  • Remaja yang dah baligh
  • Pesakit kanser
  • Ibu mengandung 6 bulan ke atas
  • Ibu yang menyusukan anak
  • Golongan veteran
Untuk pengetahuan anda semua, Nurraysa Beauty Collagen ini telah disahkan HALAL dan telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Jadi jangan sesekali meraguinya lagi, kerana ia dijamim selamat dan tiada sebarang kesan sampingan.

Harga Nurraysa Beauty Collagen Whitening
RM150.00 sekotak ada 20 sachet

Untuk maklumat lebih lanjut dan informasi terkini mengenai produk "Nurraysa Beauty Collagen Whitening" boleh hubungi laman tertera;
Laman web: NurraysaBeauty
Facebook fanpage: Nurraysa Beauty Official
Pengasas Nurraysa Beauty: Nur Aini Zolkepeli

7 comments:

  1. best kann produk ni. heeee.btw besau nyaa spek mataaa. hahaha :P

    ReplyDelete
  2. ramailah tengok org review produk ni. ni yg nak kena cari satu ni. hehehe

    ReplyDelete
  3. bestt ke gune produk nie.. mcm nk cuba..huhuhu

    ReplyDelete
  4. Suka rasa NBC ni sebab bila kemam tu rasa manis manis je sedap! kesannya pun sangat bagus :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum, nak tanya betul ke orang yang berpenyakit kanser boleh consume collagen ini?Setahu saya semua jenis collagen tidak sesuai utk orang yang ada kanser.

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!