Hasil Kerja Fatin Hazwani (Duniaimpianfatin) - Azwar Syuhada

Friday 13 December 2013

Hasil Kerja Fatin Hazwani (Duniaimpianfatin)

Salam to all reader,

Jangan ubah cita rasa, biar tambah ikut rasa
Agak-agak ada tak yang perasan akan perubahan di blog aku ini? Alhamdulillah, akhirnya niat nak tukar design blog tercapai jua. Bila dah tamat sekolah ini, rasa macam nak tukar imejlah pula. Imej yang lebih baiklah maksud aku. Taknaklah melakukan perubahan secara mendadak, cuma aku nak melakukan perubahan itu secara slow-slow. 

Apa pendapat korang mengenai design blog yang terbaru ini?

Jika dahulu punya template aku design sendiri, tapi yang baru ini aku tempah sendiri pada adik Fatin Hazwani. Sejujur-jujurnya, aku memang puas hati gila dengan hasil kerjanya. Sememangnya dia dah design lelawa pada sebahagian tempat, tup-tup aku suruh dia buat biasa-biasa sahaja. hahahaha... Memang kena bersabar jelah, dengan kerenah aku ni kan. Design terbaru ini, diinspirasikan daripada blog Yuyu Zulaikha dan juga Cik Epal. Apa yang aku nak, itulah yang dihasilkan oleh Fatin Hazwani. Daripada simple template, berubah ke picture window template. Okay tak? 

Kalau korang rasa teringin nak mencantikkan blog tapi tiada masa hendak membuatnya, aku syorkan korang pergi tempah pada adik Fatin hazwani. Bukan apa, bolehlah kita tambahkan sedikit duit koceknya. Masa ini jugalah, kita boleh menolong bangsa kita untuk menjana pendapatan di usia yang muda. Korang takkan menyesal punya tempah dekat dia kerana hasil kerjanya yang sangat terbaik dan tip topp gitu. Seandainya korang berminat nak buat tempahan bolehlah ke blog adik Fatin Hazwani


Inilah hasil kerja Fatin Hazwani untuk blog aku sendiri. Cantik kan?

p/s: Inilah wajah blog terbaru bersempena nak masuk tahun baru iaitu tahun 2014. Tercepat pula siapnya kan? Apa-apapun aku suka gila template yang baru ini. Nampak matured sikitlah kan?

27 comments:

  1. Berapa eh dia amek upah ? Macam nak tukar jugak je. :D

    ReplyDelete
  2. Boleh lah.. tulisan pink di side-bar tu jer nampak-x nampak lak.. mungkin sbb bg pun cerah sangat. maaf lah sebab mummy dah tua.. rabun sket.. P.E.A.C.E

    ReplyDelete
  3. Bagus2. Lawa tu. Saya buat sendiri je. Hehehehe. Tapi sy buat tak cantik macam orang yang pakar buat. Apa pun credit untuk pembuat ni. =)

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  4. Wahh cantiklah .. Simple aje

    ReplyDelete
  5. Cantik dan simple. Lagipun blog nie ringan :D Btw jom daftar 8share. Buat duit secara online http://mistaqila.blogspot.com/2013/12/tutorial-daftar-8share.html

    ReplyDelete
  6. Design terbaru ini, diinspirasikan daripada blog Yuyu Zulaikha dan juga Cik Epal terhasillah blog azwar syhadah.. nice design.. sweet n simple :)

    ReplyDelete
  7. seriously cantik ^_^ nampak kemas sagt

    ReplyDelete
  8. hihihi thanks kak review hasil kerja aten ^_^

    ReplyDelete
  9. err jeles niii -..-' cantikkk. sweett macam azwar laa :')

    ReplyDelete
  10. It is pretty neat and cute ^^

    ReplyDelete
  11. eyh. patut la rasa mcm lain. hehe...
    pink lembut gitu. momoy suka

    ReplyDelete
  12. simple tapi menarik dan cantik :)

    ReplyDelete
  13. cantik...saya memang tak reti nak bt templete huhuhuhu..ni pon saya main buat je

    ReplyDelete
  14. lawa lah kak :D soft je warna dia :) hehe

    jmput baca entry ina :) : http://sebabakusabrina.blogspot.com/2013/12/hargai-orang-yang-percayakan-kita.html

    ReplyDelete
  15. Tahniah Azwa, senang hati erkkk dah habis sekolah hehehe.... lawa blog azwa ni lembut jer...Kak Ida pun tukar design gak...tp warna garang hehehe

    ReplyDelete
  16. simple tapi nampak menarik =D

    ReplyDelete
  17. Dah follow. cantik blog...Kalau ada masa jom join segmen Mila

    http://worldeddyobby.blogspot.com/2013/12/segmen-blogwalking-by-amila.html

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum.

    Warna pastel..cantik dan lembut je azwa ^_^

    Cuma, mungkin yg mata dah tak sehebat zaman muda, ada masalah nak melihat dengan jelas tulisan difooter dan sidebar.. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!